Hoppa till innehåll

Star Wars: Visst Är Det Bra!

Mango

Rekommendera inlägg

"May the force be with you" alla Star Wars diggare! (Alla som inte gillar Star Wars får lära sig att göra det). Jag undrar några saker och hoppas att ni kan svara på dem. För det första vill jag bli vän med några som gillar Star Wars, både spelen och filmerna. Ni kan ju alltid ta och Pm:a mig i så fall. Det andra jag undrar är vilka Star Wars spel ni gillar, kanske SW:KotOR 2? Finns det nån Star Wars klan, om det nu finns det så vill jag bli medlem i den. Jag kan det mesta om Star Wars, så om ni undrar något så är det bara att fråga, vad som hellst. Må kraften vara med er en en gång, vi ses i episod 11: HK-47:s återkomst, skoja bara!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Nu skippar vi skit snacket och vad var det du ville prata om? Om du vill tjafsa om Star Wars så gå gärna till Allmänt och skriv där. Men själv diggar man ju Star Wars, kanske inte de nya filmerna då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...