"May the force be with you" alla Star Wars diggare! (Alla som inte gillar Star Wars får lära sig att göra det). Jag undrar några saker och hoppas att ni kan svara på dem. För det första vill jag bli vän med några som gillar Star Wars, både spelen och filmerna. Ni kan ju alltid ta och Pm:a mig i så fall. Det andra jag undrar är vilka Star Wars spel ni gillar, kanske SW:KotOR 2? Finns det nån Star Wars klan, om det nu finns det så vill jag bli medlem i den. Jag kan det mesta om Star Wars, så om ni undrar något så är det bara att fråga, vad som hellst. Må kraften vara med er en en gång, vi ses i episod 11: HK-47:s återkomst, skoja bara!
Star Wars: Visst Är Det Bra!
Jag tycker att SW:Galaxis värkar vara SK*T bra :) , men det är för dyrt för mig :(
Ingenting är för dyrt när det gäller Star Wars, min mycket unge padawan
"May the force be with you, always"
Nu skippar vi skit snacket och vad var det du ville prata om? Om du vill tjafsa om Star Wars så gå gärna till Allmänt och skriv där. Men själv diggar man ju Star Wars, kanske inte de nya filmerna då.
(Dubbel :visslar: )
Jag kan en bra Star Wars sida här :)
drömmer ni om star wars om nätterna eller??
star wars är grymt. den nya filmen kommer typ i april eller något sånt
Jag gillade star wars förut, nu tycker jag att det är lite fjantigt...
Star Wars är absolut inte fjantigt
Jag gillar både filmerna och spelen.
Va bra, jag har den där bilden som bakgrund
Jag tycker star wars är ganska grymmt, har dock bara sett 1.5 filmer 1:an och halva 2:an, sen har jag spelat några spel också! :D
Se alla filmerna efter varann, då kommer du att bli kung på Star Wars
Hehe, jag får göra det nån gång :D
Jag tycker att Battle Front e grymmt!!
Längtar till Star Wars : Episod 3
star wars republic command äger
Jo, jg har hört att republic commando är mycket kul... jag längtar också efter episod 3
kan i princip allt om star wars :P ja har sett alla filmer och spelat nästan alla spel :D