💬
Logga in
Fuska.se

Mp3 I Skolan + Mobil

30 svar · startad

jag sägeer bara att jag har pluggat på till det provet våran lärare e dumm i uvet han har en stor röv haka jag å min kompis brukar reta han så han drar för han e så j*vla jobbig och så har han ett stort j*vla hål i pannan!!! helt j*vla sjukt

10 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #22

Men Lärare är som dom är, dom vill alltid ha fint och prydligt

14 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag sägeer bara att jag har pluggat på till det provet våran lärare e dumm i uvet han har en stor röv haka jag å min kompis brukar reta han så han drar för han e så j*vla jobbig och så har han ett stort j*vla hål i pannan!!! helt j*vla sjukt

Vilken mönsterelev du är, reta din lärare för hans utseende och fuska i proven... <_<

Angående själva frågan; vi får ha mp3 på vanliga lektioner, och mobiler har vi inte på. Eftersom läraren inte heller har det så känns det självklart...

17 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Vi får inte varken ha MP3 eller mobil....

25 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Inte vi heler men de har man ändå

Nivå 0 · Nykomling

Mobil får vi ha om man väntar ett viktigt samtal. MP3 får vi ha, men inte på prov(tack vare en knäppskalle som hade lust att fuska på ett prov -.-)

27 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Man borde få ha mobil på ljudlös åtminstånde och mp3 om men inte har så högt ljud

Nivå 0 · Nykomling

Vi får ha både och. Man får inte ha mobilen på men jag har det ändå. :P Ibland har jag oxå ljudet på. Med mp3:n är det inga problem, det får vi oxå ha, och på ganska många lektioner. Eller är det bara jag som har det? I don´t think´s so..http://www.my-smileys.de/smileys2/00009157.gif

Nivå 0 · Nykomling

Vår skola är snål vi får inte ha med oss nåt som är över 20 kr dyrt vi får inte ens köpa godis annars tar dem påsen inklusiv mp3 o.s.v fast vi har i alla fall fast dem märker inget muhahahaha.

2 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #30
↗ till inlägget

Vår skola är snål vi får inte ha med oss nåt som är över 20 kr dyrt vi får inte ens köpa godis annars tar dem påsen inklusiv mp3 o.s.v fast vi har i alla fall fast dem märker inget muhahahaha.

Är det nån som är avtagen den?
3 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

Vi får ha mp3 ofta i min skola men ine mobiler. På musiken då lyssna vi på Bethoven (hur man nu stavar) då tog jag upp min iPod när ingen såg och lyssna lite på Green Day och sånna :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in