Flydiverny Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Final Fantasy: CC Mario Kart Zelda Advance Wars Sonic Spel som jag tycker borde komma: Mario Party DS - lätt ballaste spelet i så fall. Pikmin DS Super Mario Sunshine DS - :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Mario Party DS - lätt ballaste spelet i så fall. Pikmin DS Super Mario Sunshine DS super mario sunsine ds tycker inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 nej det finns bara ett dröm spel zelda ds inget anatt och så har vi ju fox han rochar också as mycket och mario tennis ds skulle rocka hårt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 kanske ett fox spel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag längtar till: Zelda DS,FinalFantasy Crystal Chronicles,Pokémon Pearl,Pokemon Diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ett eventuellt spel till RPG serien Seiken Densutsu. Även Ett eventuellt RPG spel från Camelot. (kanske ett nytt Golden sun) Med eventuellt menar jag att ingenting är helt klart än! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Jag längtar till: Zelda DS,FinalFantasy Crystal Chronicles,Pokémon Pearl,Pokemon Diamond. daimond e till game boy ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Jag längtar till: Zelda DS,FinalFantasy Crystal Chronicles,Pokémon Pearl,Pokemon Diamond. daimond e till game boy ;) <{POST_SNAPBACK}> Nej det är helt nytt!Det har inte ens kommit några bilder på det än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 (-=jedi knight=- @ 08/04-2005 14:02:29) Jag längtar till: Zelda DS,FinalFantasy Crystal Chronicles,Pokémon Pearl,Pokemon Diamond. daimond e till game boy ;) <{POST_SNAPBACK}> Nej det är helt nytt! Det har inte ens kommit några bilder på det än. <{POST_SNAPBACK}> Det fanns en pirat kopia som hette diamond till game boy, men detta är ett nytt riktigt spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 okej för jag fick låna ett till game boy en gång det va inte ens pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg