💬
Logga in
Fuska.se

10000medlemar

31 svar · startad

och dom flesta meddlemmarna e ju nästa aldrig aktiva då e de ju ganska onödigt att hon/han ska få en egen rank och massa fm eller <_<

Ragnarök har väldigt rätt i det han säger !

Men det vi ska satsa på är 100 000 medlemmar, vilket vi i denna takt uppnår så snart. Då kan vi väl iallafall få hitta på nåt kul ? ^_^

23 Mar 2005

ja det har du rätt man skulle kunna satsa på 500 000 oxå men det tar tid :)

10000 medlemmar tog ett bra tag attbli.

100000 är nog att hoppas på för mycket.

24 Mar 2005

Var och kollade lite på Pcgames forum och dom har 10972 registrerade användare.

Och Fragzone har Registrerade användare: 12929

Så med andra ord så är dom Sveriges största spelforum!

Sen så kanske det finns andra svenska spelforum som jag inte känner till också.

Senast ändrad:

Vilket forum har mest svar da?

↗ till inlägget

Varför just hurra sassa? o.O

Jag, du och alla andra på forum.fuska.se är juh också den 10k:ende medlemmen om man tänker efter, för om vi/ni/alla inte varit medlemmar så hade inte sassa varit 10k:ende medlemmen etc.

Alltså, om det skulle firas med något eller dylikt, så ska hela forum.fuska.se få ta del av det ;)

När jag tänker efter så har du rätt.

Om t.ex. inte jag reggat mig så hade sassa blivit den 999:e medlemmen.

Suck.. Denna pesimistiska # 21 <_< (:)). Personligt påhopp ? Nej =P.

Ja, vi är väl en utav de större forumena i Sverige skulle jag tro.. Varför inte dra hit alla när vi ändå är en bit påvägen xD ?

Det har inte firats något så jag tror det inte blir något då :rolleyes:

vänta nu lite.................en kille/ tjej heter ju sas och en sassa kanske samma person!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja säkert :huh:

Det är ju bara och kolla användarens Ip :student:

Senast ändrad:

27 Mar 2005

Nu tror jag allt att Admin får Hyra Globen en kväll och ställa till med en hej dundran till fest! :D Jag har letat som fasen efter större forum. Vissa är ganska stora, men har ingen uppdelning över huvud taget. Vissa Forum har många medlemmar men få är aktiva. Jag hittar i alla fall inget bättre forum. här på fuska.se finns nästan allt. Det tycker jag är bra.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in