💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon Röd/blå

21 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vad ska man göra när man har alla Pokémon på Röd/Blå? Ska man gå någonstans?

Nivå 0 · Nykomling

Ah, tror det var Saffron City

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Vad dåligt, man tar sig tid att klara spelet och fånga alla Pokémon bara för något fult diplom.

21 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

silver då? händer något när man har fångat alla där då?

24 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

:huh:

Säkert, men man får något när man fångat alla olika Unknown.

25 Mar 2005

nej det får man inte! bara på japanska versionen och då måste det vara i bokstavs ordning a/z

4 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

jag har fångat exakt alla pokemon på pokemon silver och det händer ingenting...

men e det meningen att man ska få nått då lr?

19 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

har ni fongat saptoss moltress och artukuno?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

nej det får man inte! bara på japanska versionen och då måste det vara i bokstavs ordning a/z

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=43814

Nivå 0 · Nykomling

Jag har läst det här "Catch at least three differently shaped Unown and show them to the researchers inside the lab. One will alter your Pokédex so that you can keep track of the Unown that you catch. They will be listed in the order that you catch them in. There are many different types of Unown." i en guide-bok för Kristall, Silver och Guld.

Jag orkar inte översätta, så kan någon annan göra det åt dom som inte kan engelska? It would be great if someone could do that.

Senast ändrad:

28 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har läst det här "Catch at least three differently shaped Unown and show them to the researchers inside the lab. One will alter your Pokédex so that you can keep track of the Unown that you catch. They will be listed in the order that you catch them in. There are many different types of Unown." i en guide-bok för Kristall, Silver och Guld.

Jag orkar inte översätta, så kan någon annan göra det åt dom som inte kan engelska? It would be great if someone could do that.

ålder jay?

17 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag har pokemon crystall och har fångat alla

jag gick till prof:oak och fick 30000 kr och 440 masterballs och ett diplom :P

§1.23.

Senast ändrad:

28 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

Bifoga inte bilder i onödan!

Men hur såg diplomet ut?

30 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

Fattar inte varför man ska få någonting... Räcker det inte med tillfredsställelsen av att ha ett komplett pokédex? :P

1 May 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fattar inte varför man ska få någonting... Räcker det inte med tillfredsställelsen av att ha ett komplett pokédex? :P

jo men diplomet funkar ju lite som ett bevis.

Senast ändrad:

30 May 2007

har du mött missingo?

31 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

självklart! varför skulle jag inte ha gjort det? det är ju vägen till framgång på röd och blå.

18 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

fånga alla pokemon?

Tradat lite också va? Har du fångat Mew?

20 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

ja? mew är ju inte särskilt svår att fånga.

det är klart jag tradat, alla pokemon finns ju inte vilda och för att få t.ex. gengar och golem måste man trada.

24 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ja? mew är ju inte särskilt svår att fånga.

det är klart jag tradat, alla pokemon finns ju inte vilda och för att få t.ex. gengar och golem måste man trada.

Alakazam och Machamp också!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in