Det har ju varit mycket snack om att Gamecube är barnslig??? Men har de "bra" spel också????
Är gamecube värd ca 800 kr?? (ca 1000 med ett spel)
Det har ju varit mycket snack om att Gamecube är barnslig??? Men har de "bra" spel också????
Är gamecube värd ca 800 kr?? (ca 1000 med ett spel)
Nja, riktigt så mycket värt är det inte. Köp det begagnat på tradera för 1000 kr. så får du minst 2 spel också! Skitbra! Men så kostar ju frakten också... Gamecube är lite barnsligt, men det har ju riktigt roliga spel också! Som Metroid Prime m.m...
Men jag ska bara säga att det INTE är värt 1000 kr. Med ett spel!
<_< .. Salzalada, en konsoll och 1 spel för 1000 kr är ett mycket bra pris..
Ja, det är mycket billigt håller jag med NesseN om. Några stortitlar till gamecube är väl Metroid prime 1, 2 (vet att dom inte heter så),soul calibur, resident evil 4 (;)) The legend of zelda: the wind waker m.fl. Gillar du genrena ska du nog satsa på ett gamecube :)
Ja fast barnsligt är det ju inte. Jo kanske på ett sätt, men om du frågar en liten pojke vad han vill ha för konsoll så brukar ju svaret bli XBOX eller Playstation 2 för att det är mycket tuffare. HAHA, jag älskar i alla fall Game Cube. Lite ont om titlar dock. Men om ett spel kommer till alla tre formaten så väljer jag att spela det på kuben. Jag älskar handkontrollen och allt känns även mycket enklare på kuben.
Vissa spel e lite barnsliga, typ pokemon och animal crossing...
Pokémon är inte barnsligt!!
[=[_]=]
[+[_]::]
pokemon blå rockar och ja det e värt priset
Det är ju helt klart värt priset.
Men vissa barnsilga spel finns det ju
Men det finns ju också mycket bra spel
ok...
vissa räknar sådant som är riktat för barn som barnsligt :P
↗ till inläggetOch man ska ju vara barn så länge som möjligtvissa räknar sådant som är riktat för barn som barnsligt :P
Alla som har X-box och ps 2 Säger ju alltid dumma saker om Gc
Dom har säkert alldrig testat det nång gång säkert
Då har doms säkert Spelat ett tråkigt spel, och då tror dom att alla spelen är lika dåliga
Jag tycker X-Box har bra spel samma med PS 2
Och jag har inget av dom själv, ändå har jag inte testat så mycket spel där ifrån, men dom som har X-Box och PS 2 snackar ju massa sk*t om GC, jag snackar inte nån sk*t om PS 2 och X-Box
Jag har en gc men ska snart sälja den (ska bara köpa zelda 2005 först) ska kanske köpa en ps3 eller nått
Jag har ett ps2 men jag klagr inte jag hade hellre bytt det mot ett gamecube (Älskar zelda) :lol:
Förut var jag gc hatare och ja sa att det sög och att det var barnsligt ,
Men sen så följde jag med min kompis hem och spelade det och jag tyckte att det var grymt och det är grymt :kung:
PS. Köp det
↗ till inläggetAlla har olika spelsmak.Pokémon är inte barnsligt!!
BTT(Back to topic)
GC har ju några barnsliga spel, Jag säger tyvär inga som jag tycker.
Det är ju värt priset.
Några bra spel är ju:
MKDD är ganska bra.
Metroid 1&2
RE4
SSBM
Zelda(okänd undertitel)Det kommer vara bra när det kommer
Zelda wind valker
Jag kom inte på nått mer nu :blink:
Ello, barnsligt, stackars dig som bara spelat nalle puh..
800kr är det billiga priset för att den inte har dvd-spelare.
Som t.ex Xbox har, vilket jag tycker är helt onödigt.
Barnsligt och barnsligt. Det berors väl på hur man tolkar det. Men visst, Mario Party spelen är väl inte riktigt lika läskiga som Silent Hill. Det är ett faktum, å andra sidan finns t.ex Resident Evil 4 till Gamecube osv.. Det är en konstig fråga, som ofta kommer upp. Nintendo i sig förknippas oftast med pokémon, super mario och zelda. Och på det viset blir det ofta kallat barnsligt. Det är bara till att bestämma själv.
1000 spänn för en konsoll och ett spel är ett bra pris.
Blev 2 st
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in