Ytterman Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vet inte riktigt hur gammal han är, fråga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det finns ingen Admin bild hos nån förutom Admin skulle jag tro.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 26 år gammal är gammla # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Japp # 21 är 26 år gammal typ :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Det finns ingen Admin bild hos nån förutom Admin skulle jag tro.. ^^ nej men förut hade han en bild på sig själv (tror vi) i gul tröja som ava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag kommer ihåg att han hade en bild på nån iallafall som ava, men nu ska detta inte bli en chatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Det finns ingen Admin bild hos nån förutom Admin skulle jag tro.. ^^ nej men förut hade han en bild på sig själv (tror vi) i gul tröja som ava. <{POST_SNAPBACK}> Han hade en grön t-shirt där dt stod Hattrick. =P Jag är 16 nu btw. :P Saln är en F.D moderator oxå, dock inaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag har inte sett Suna på en längre tid, är ha kvar eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 (Draghon @ 04/04-2005 12:38:13) Det finns ingen Admin bild hos nån förutom Admin skulle jag tro.. ^^ nej men förut hade han en bild på sig själv (tror vi) i gul tröja som ava. <{POST_SNAPBACK}> Han hade en grön t-shirt där dt stod Hattrick. =P Jag är 16 nu btw. :P Saln är en F.D moderator oxå, dock inaktiv. <{POST_SNAPBACK}> Saln var nog den som jag såg på transfer listan som fick poäng, då kom jag med det där man fick mkt poäng förr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag har inte sett Suna på en längre tid, är ha kvar eller? :huh: Suna tittar in då & då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Skicka en bild på dig # 21 Shyssta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Verkar som om jag har hamnat lite utanför diskussionen här, jaja. Men iaf, ville bara lägga till att det kan finnas flera anledningar till att man inte lägger ut sitt foto hur som helst. Själv skulle jag aldrig göra det av säkerhetsskäl, vill liksom inte råka ut för oväntade saker... så om någon inte vill lämna ut sitt foto så är det egentligen förståeligt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.