💬
Logga in
Fuska.se

Mitt antivirus hittade ..... virus!!

52 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:.

Nivå 3 · Lärling
det är nån på min dator om hakkar sig in och skriver saker...

vad har dom skrivit då?

Nivå 1 · Novis

DE va inge bra!

12 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling
Det är ju bara små virus man får hela tiden. Om jag skulle göra ett virus skelle den stänga av CPU fläckten stänga av alla processer och radera allt i mapen system32 hehe... då skulle datan gå sönder :lol:.

Du skrev att hela datorn går sönder om man raderar filem system32?

Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde, jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset.

Någon som vet vad man kan göra åt detta?

13 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde, jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset.

jupp formatera om datan sen är det löst.

14 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling

Formatera om? Kan någon förklara hur man gör det?

Nivå 1 · Novis

Inte så konstigt att min dator knappt fungerar. Det var precis så jag gjorde' date=' jag fick ett virus och då tog jag bort system32. Det var den enda sättet att bli av med viruset.

Någon som vet vad man kan göra åt detta?[/quote']

Formatera om? Kan någon förklara hur man gör det?[/quote

stoppa in XP skivan lr vad du har för OS skiva och starta om datan sen fattar du nog själv.

15 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Har du norton???

Nivå 4 · Lärling

Mins ni min förra?

Den hette H4xXx0Ra

Här är en uppdatering av den vid namn H4xXx0Rb

Den stänger va CPU fläckten visar alla dolda filer i datan sen raderar WINDOWS WINNT mappen stänga av alla processer och så skulle den gå in i datorns adressbok MSN och ICQ lista och skicka viruset till dem med sin egen e-mail namn hehehe...

Nivå 1 · Novis

Om jag skulle gö ett virus så skulle den heta Smith och skulle ta bort virusprogramet stänga av alla processer,fylla datan med p*rr och sen kommer jag inte på nåt mer :P

16 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

bara för man raderar allt i system 32 mappen så går inte datorn sönder. det är ju bara att installera om allt.

cpu fläkten kan inte stänga av några processer, om den inte funkar så kan processorn brinna upp o då är datorn pajad. (tills man byter processor o fläkt.)

Nivå 3 · Lärling

Men jag har inte någon skiva? Hur formateran man om datorn då?

Ifall man installerar/formaterar om hela datorn försvinner allt man har sparat på den då?

Nivå 1 · Novis
Men jag har inte någon skiva? Hur formateran man om datorn då?

Ifall man installerar/formaterar om hela datorn försvinner allt man har sparat på den då?

man skriver en kommando rad i ms dos.

behövs ingen skiva för att formatera (vad jag vet., vet inte hur xp funkar t ex.) däremot behöver du en för att installera windows eller vad du nu ska ha för operativ system, jag tror man kan kopiera hela win skivan o installera från en annan hårddisk.. det har jag gjort några ggr.

om man formaterar datorn så försvinner nog allt. men det som finns på t ex en annan hårddisk försvinner inte, jag tror att man kan bestämma formateringen via nåt kommando, det finns ett kommando som formaterar allt utan undantag.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in