Hoppa till innehåll

Fable 2


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Grafiken ska såklart vara förbättrad. Mindre buggar. Omkring 1 timme längre, fler vapen, bättre musik.

Istället för att ha dom där questen man ska göra efter att ha varvat spelet, vill jag ha en längre story.

Kunna dö utav ålder. Mitt försök i att få gubben dö i ålder var förgäves, 263 är han. Borde vara död (:huh:). På så vis går spelet lite på tid också.. Så man inte kan sega hur länge som helst ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sen ska et såklart vara fler saker, vapen och typ fordon som man kan ta sig fram på. (typ hästar) Lite större värld skulle inte vara helt fel och kanske kunna välja lite mer om vad man ska säga när man pratar (typ som på "kotor"). kanske fler sorters fiender och fler sätt att slåss på. (inte bara en knapp för att slåss på, utan flera så man kan göra "kombos". Sen skulle det inte vara så pass mycket mer att ändra/lägga till. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska det komma ut över huvud taget?

 

Bättre grafik nya vapen fler quest hästar vagnar kunna få jobb tex armén eller vakt eller bli me i ett bandit gäng.

 

 

 

 

Edit: Stavfel

Redigerat av Desen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

större värld, längre speltid, fler vapen och utrustning, mer quests, håller med om att kunna göra combos, och mer utvecklad AI, det skulle vara coolt om man kunde gå med i t.ex en bandit guild eller liknade, och det skulle vara coolt om man kunde får barn...

:) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Adema

ja bätre och längre story och det att man inte behöver gå till massa zoner utan allt hänger ihop annrs allt det ni sa typ

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Combos, ja ! Man ska kunna skapa sina egna combos också.. :)

 

Det ända jag inte håller med om är längre speltid, jag tycker att Fable är perfekt som det är, kanske 1-2 timmar mer, men isåfall längre Story och inte en j*vla massa side- och boastquest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...