Pelleelle Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag köpte yu-gi-oh! power of chaos Kaiba the revenge för tre dar sen, första och andra dagen gick bra, men nu har spelet blivit knasit! :huh: När jag skulle bygga på min lek, så rör sig pilen lite hur som helst! Jag blir galen! :cry: Men det händer bara på spelet. Vad är det som har hänt? För det slutar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag köpte yu-gi-oh! power of chaos Kaiba the revenge för tre dar sen, första och andra dagen gick bra, men nu har spelet blivit knasit! :huh: När jag skulle bygga på min lek, så rör sig pilen lite hur som helst! Jag blir galen! :cry: Men det händer bara på spelet. Vad är det som har hänt? För det slutar inte! CD'n är inte repig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Nä, den skiner som en diamant. (kan man säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Nä, den skiner som en diamant. (kan man säga) Inga inställningar du gjort i spelet eller på datorn? Eller dålig mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det tror jag inte men det blir bara värre, nu har det spridit sig till själva duellen! :svettas: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 jag hadde en repig skiva som jag kopierade till en ny skiva (inte repig) & det gick bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) jag hadde en repig skiva som jag kopierade till en ny skiva (inte repig) & det gick bra Ja!, Det är ju ett bra tips! :D Tack Ow123!Annars hade det blivit väldigt svårt om jag skulle ha fått Blue Eyes White Dragon! :lol: (min mormor har ju värsta 'dålig smak', hon tycker att mina Blue Eyes är läbbiga :visslar: (mina riktiga, jag visade henne alla tre)) Redigerat 26 Mars 2005 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Kan man göra på internet på Yu-Gi-Oh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 jag hadde en repig skiva som jag kopierade till en ny skiva (inte repig) & det gick bra Bah, det stod att det inte var tillräkligt med utrymme. <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.