Hoppa till innehåll

Va F*n?!


Pelleelle

Rekommendera inlägg

Jag köpte yu-gi-oh! power of chaos Kaiba the revenge för tre dar sen, första och andra dagen gick bra, men nu har spelet blivit knasit! :huh: När jag skulle bygga på min lek, så rör sig pilen lite hur som helst! Jag blir galen! :cry: Men det händer bara på spelet. Vad är det som har hänt? För det slutar inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte yu-gi-oh! power of chaos Kaiba the revenge för tre dar sen, första och andra dagen gick bra, men nu har spelet blivit knasit! :huh: När jag skulle bygga på min lek, så rör sig pilen lite hur som helst! Jag blir galen! :cry: Men det händer bara på spelet. Vad är det som har hänt? För det slutar inte!

 

CD'n är inte repig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

jag hadde en repig skiva som jag kopierade till en ny skiva (inte repig) & det gick bra

 

Ja!, Det är ju ett bra tips! :D Tack Ow123!

Annars hade det blivit väldigt svårt om jag skulle ha fått Blue Eyes White Dragon! :lol: (min mormor har ju värsta 'dålig smak', hon tycker att mina Blue Eyes är läbbiga :visslar: (mina riktiga, jag visade henne alla tre))

Redigerat av ruby king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...