↗ till inläggetOkej Bat Drops är bara lätt att göra med Ganondorf och C. Falcon.Har jag tur får jag runt 350.... Har fått 369 som bäst.. Fast numera får jag knappt 300.... :unsure:
Ssbm Home-run-contest
↗ till inläggetJo, de har ju lättast spike så. Fast det behöver väl inte vara en spike, Dr Mario gör väl t ex hopp + A-ner... Vilket borde funka ganska bra.Har jag tur får jag runt 350.... Har fått 369 som bäst.. Fast numera får jag knappt 300.... :unsure:
Fick över 500 meter nyss med bat drop :)
har fått 500 nu...
Är det möjligt att få över 500 meter utan Bat Drop?
↗ till inläggetTror inte det :PÄr det möjligt att få över 500 meter utan Bat Drop?
Eller ju med Peach kan det gå om man får bomben.
någon som fått 1000 meter??? :blink:
Ja har fått över 500 meter med Ganondorfutan bat-drop:
Såhär gjorde jag.
Hämta racket först.
Sen ska du slå påsen upp i luften med A-upp. Möt påsen i luften när den glider ner med A-ner (spike attack) slå upp påsen i luften igen.
när påsen börjar vara när marken hopp upp och kasta upp racket i luften. Och gör en warlock punch samtidigt racket träffar påsen.
ok men det räcker med 500
↗ till inläggetNe det är nog svårt att få det.någon som fått 1000 meter??? :blink:
Skulle bli glad om jag fick över det iaf :)
någon som fåt 800 då?
↗ till inläggetÄr det möjligt att få över 500 meter utan Bat Drop?
Jo, men man måste ändå skada sandsäcken rejält... Sedan lär man ju chansa... Kan inte vara stor risk att få bomben.. Kanske 0,1 % chans...
ja
Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach.
↗ till inläggetAlltså 1 på 50... Alltså är det rent av en lottodragning... Har du ens fått bomben nån gång i HRC...? B)Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach.
↗ till inläggetEn gång men då visste jag inte att den var värd nåt :PHar för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach.
Så då slängde jag den direkt på säcken :P
2 % svårt
↗ till inläggetFör att tjäna på det ordentligt måste man ju använda sig av Bat Drops,,, Med tanke på att om man slår sandsäcken hela tiden, och sedan ska man ha iväg den.-.. Vad är då bäst, bomben eller slagträet?Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach.
↗ till inläggetTror det är bomben, den tar 40 % tror jag. Den som har världsrekord med Peach andvänder bomben iaf.Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach.
↗ till inläggetTja, det beror helt på sandsäckens procent... Tänk dig att säcken bara är skadad till 60%... Då har inte bomben lika stor effektivitet som slagträet. B)Har för mig att det var 2 % chans att man får bomben med Peach.