💬
Logga in
Fuska.se

Super Mario 64 Ds

38 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Jag har 4 frågor :

På vinter banan hur gör man uppdraget med snögubbens huvud fattar inte?

På "Bomb" banan hur vinner man över Bossen för andra gången?

Jag har 17 stjärnor när kan man komma in i stjärn dörren?

Och den sista det lyser ett ljus i mitten ska man komma upp dit?

Nivå 1 · Novis

vad menar du på bomb banan, att vinna över koopa gubben till toppen över eller. Jag ser att du har kommit längre än mej( har bara 4 stjärnor ) så du kan kan kanske svara på dessa frågorna

1. När blir man Super Mario

2. på snöbannan när man ska köra racet i början får man stjärna om man klarar det?

3. När får man ny värld de nyaste jag har är Jolly rogers bay och snöbanan?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

jag är fortfarande Yoshi man kan bara bli Super Mario om man hittar hans mössa men man blir bara det på den banan sen blir man Yoshi igen och ja man får en stjärn och jag fattar ej den sista

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4

har klarat den där bossen nu :)

Nivå 1 · Novis

Jo man kan ju vara Super Mario,Luigi och Wario kolla i alla trådar. Men sista frågan var när man har fått snöbanan och vattenbanan med skeppet, när får man nästa bana? Hur många stjärnor behövs? och vad är ditt rekord på Luigis memory kortspel?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

jag har ej fått någon mer bana än snö och vatten och jag vet inte vad mitt rekord är

Nivå 1 · Novis

okej hur styr du då? :cool:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

mest med knapparna

Nivå 8 · Veteranfuskare

1.vet inte hur man löser detta uppdrag.

2.Man gör precis likadant som första gången.

3.Man kommer in i stjärn dörren när man har 30 stjärnor.

4.Vet ej.Jag tror dock att det är Peach från tornet som säger det.

27 Mar 2005
Nivå 6 · Fuskare

4. När du är mario och har 11 stars ska du kolla på det

Nivå 7 · Fuskare

då får du mario power flower

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hur fixar man power flower?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

men på bomb banan (den första man kör) det sista uppdraget vad ska man göra då det heter :Mario wings to the sky. vasd ska man göra på det updraget?

Nivå 3 · Lärling

Mario wings to the sky: Du ska snacka med en av dom rosa små bomberne så att kanonerna blir använd bara. Om du kollar runt lite på banan så finns det en lite Ö uppe i luften. Under den uppe på en liten kulle finns ytterligare en kanon. Skjut dig upp på ön och hoppa ner i ytterligare en kanon. Den visar dig massor av ringar som är gjorda av mynt. Tror det finns sju ringar och du ska lyckas bli skjuten/flyga igenom allihopa. Att ha flygar mössan underlättar!

Angående bossen (version 2) på första banan: Du måste vara mario (räcker med att ta mössan). Du tar tag i bossen och kastar iväg honom...dock inte utanför kullen. Tror du ska upprepa proceduren 3 ggr.

Snögubben: Ett av spelets jobbigaste/klurigaste stjärnor. Du ska med hjälp av en spark eller liknande få snöbollen att ändra kurs. Kommer inte exakt på hur det är man gör. Det är också möjligt att du ska ställa dig på ett speciellt ställe för att få bollen att studsa mot någonting...:(

Nästan alla banor behöver man en nyckel från en boss och ett visst antal stjärnor för att kunna nå. Ibland bara ett visst antal stjärnor.

Ja...man får en stjärna om man lyckas slå pingvinen i racet. Det finns även en extra stjärna ner vid målgången som man kan nå med hjälp av vägg hoppet.

Nivå 5 · Fuskare

Banan med sögubbens huvud är den lättaste.

Nivå 3 · Lärling

Banan ja. Men inte stjärnan. Många som har haft problem att klura ut hur man får stjärnan som snö gubben tackar en med.

Nivå 5 · Fuskare

Jag har alla 8 stjärnor man kan få på den banan så det är fortfarande den lättaste tycker jag.

Nivå 1 · Novis

Kan man få 3 stjärnor på racet på snöbanan eller? Jag bara ramlar av banan. Har nån nåt tips?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Försök att hålla dig till ytterkanten så gott det går.

Nivå 1 · Novis

Ok tack :cool:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in