💬
Logga in
Fuska.se

Super Mario 64 Ds

38 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Jedi knight: Banan är inte svår. Bara att många har problem att klura ut det där med snö gubben. Jag har tagit alla 120 stjärnor till Nintendo 64 två gånger. Det svåra finns inte på den banan om man vet hur man fixar snö gubben. Men nu har jag glömt av hur man gör det. Du vet ju hur man gör så varför inte berätta?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #22

hur får man flygar mössan? jag är super mario jag fick hans nyckel och har 21 stjänor men ändå är den boxen man ska få mössan i den är bara luft

snälla hjälp mig

28 Mar 2005
Nivå 1 · Novis

I Super Mario 64 till n64 skulle man kolla upp i taket i hallen så kommer man till en värld där man får mössan. Jag har åtta stjärnor och har hoppat in i tavlan med Mario på, får man Mario där eller?

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #24

ja hoppa in i mario tavlan klättra upp för ett rep sen gå över den bron sen är det ett hål hoppa så ner i hålet och där är en boss och när du har klarat den får du Marios nyckel

Nivå 3 · Lärling

Hur får man flygar mössan?

SVAR: I entre hallen ställer du dig på den gula cirkeln som finns på golvet och kollar upp mot ett ljus som finns i taket. Helt plötsligt kommer du in på en bana och har automatiskt flygar mössan. flyg ner till toppen av tornet som du garanterat märker och stompa ner den röda stora knappen. (man behöver 10 stjärnor för att komma in på banan) Det är en av banorna som har stjärnor som räknas till "secret stars"

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #26

jag kommer inte upp det står bara: A voice from above is saying.

"Hey... Mario..."

sen händer inget

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jedi knight: Banan är inte svår. Bara att många har problem att klura ut det där med snö gubben. Jag har tagit alla 120 stjärnor till Nintendo 64 två gånger. Det svåra finns inte på den banan om man vet hur man fixar snö gubben. Men nu har jag glömt av hur man gör det. Du vet ju hur man gör så varför inte berätta?

Vänta lite...Vilken snöbana?!
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #28

den man behöver 3 stjärnor för komma in på och hur gör man uppdraget "Snowman lost his head"

29 Mar 2005
Nivå 2 · Novis

hmm.. jag har 12 stjärnor och har klarat av första bowser.. men när jag står på den gula cirkeln och stirrar upp i ljuset händer inget...

[edit] man måste tydligen ha 15 stjärnor, vilket jag har nu... så nu kan jag få hatten ^^

Senast ändrad:

30 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag har 34 stjärnor men jag kommer ändå inte upp till rösten.

pls help me!!!!!!!

Nivå 2 · Novis

Du ska typ ställa dig i mitten av sol-mattan som finns direkt när du kommer in i slottet... och sen trycka på X-knappen.. och sen titta uppåt mot solen

Senast ändrad:

31 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Jag tror du måste vara mario...

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #33

ja har klarat det nu. man ska vara Mario men hur får man Luigi?

Nivå 3 · Lärling

Spökslottet tredje våningen

9 Apr 2005
Nivå 1 · Novis

Hur gör man uppdraget blast away the wall i whomps fortress( andra banan )?

Nivå 5 · Fuskare

Hoppa ner i kanonen.

Sikta på en kant eller nåt och skjut på den så kommer en stjärna fram.

EDIT: Gjorde en dålig karta:

post-55-1113051986_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Tack :D , på banan som man ska ha 30 stjärnor för att få, hur tar man stjärnan på den?

16 Apr 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

HELP!

Hur gör man sönder isblocket längst upp på snö banan när man ska göra Red coin star... ? :(

17 Apr 2005
Nivå 1 · Novis

Var Yoshi och ta tungan på elden spruta sedan ut den på isblocket.

Hjälp mig med det här:

1. Hur gör man " Super Marios super wall kick" på snöbanan?

2. Hur får man Luigi i spökslottet och hur kommer man upp på taket på spökslottet?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in