krockar jag i en bil på time trial startar jag om, det förstör ju tiden massa...
Gubbar
↗ till inläggetNe det beror ju vilken bil man hakrockar jag i en bil på time trial startar jag om, det förstör ju tiden massa...
Som petey pirhana skrev brukar jag också göra
Fast med Bowser bil då
För den är så himla snabb
↗ till inläggetJo jo... Men man ska ju inte krocka och så vidare,,,,
Hur tror du inte det blir om man krockar med Bowser´s bil? Krockar jag in i en bil så använder jag svamp direkt..På Time Trial...
Jag menar Grand prix där krocka man ganska mycket när man blir sjuten av massa skal m.m ,
Annars startar man om när man rammlar på Time trial´s som jag gör ganska ofta :unsure: likadant med inte bra start eller om man är 2 sekunder efter ;)
Men man lär sig ju mycket av att köra även om man rammlar.
↗ till inläggetJag startar dock aldrig om.. Även om det är väldigt sunket med 20 sekunder efter.,,Jo jo... Men man ska ju inte krocka och så vidare,,,,
Hur tror du inte det blir om man krockar med Bowser´s bil? Krockar jag in i en bil så använder jag svamp direkt..På Time Trial...
Baby mario & Baby Luigi
Tunga bilar är dryga där på Waluigi Stadium bredvid fart grejen i början
Jag brukar vara bay luigiochpara troppa!
mitt rekord är typ 1,59,334 på Waluigi stadium!
↗ till inläggetDär har jag 1:55:187Jag brukar vara bay luigiochpara troppa!
mitt rekord är typ 1,59,334 på Waluigi stadium!
D¨använde jag Baby Luigi och Baby Mario i Baby Luigi´s barnvagn...
1.41 är mitt
På cup är mitt rekord 1.50 :cool:
↗ till inläggetJo, men du använder ju Lakitufusket.... Så det är inte så konstigt... So I´m the :kung:1.41 är mitt
På cup är mitt rekord 1.50 :cool:
Du, kung? Haha lätt inte min tid utan är 1.49 så glöm att du är :kung: haha :bah:
Jag får 2 min ungefär på DKM på Grand prix 150 cc.
↗ till inläggetOkej.. Men jag är kung... Och du är gud på den banan ...... överens?Du, kung? Haha lätt inte min tid utan är 1.49 så glöm att du är :kung: haha :bah:
Seriöst, av alla banor på spelet så är det Waluigi Stadium jag är sämst på...
kan ni inte förklara det här lakitu fusket igen, jag fattar inte... :( jag har väldigt dålig tid på den banan....
Jag har 1:55 utan fusket...
Aja, på något sätt så ska man få en fin sväng och boost efter den sista Piranha Plant,,, Bakom den sista Piranha Plant så finns det ett ställe som man kan utnyttja som hopp...Där ska du lyckas släppa boosten och flyga högt och långt mot bron...Själv så landar man alltid på Piranha Plant på något filurligt sätt....
Jag har 1.49 utan.
Här är en trailer på en som utnyttjar fusket på alla 3 varv. En av dom skickliga spelarna:
http://host4.mkdd.free.fr/08 WS 1'33"268 Titgouda.avi
Dock inte säker på om länken fungerar som den ska ;)
↗ till inlägget1:41 är faktiskt riktigt bra det med...Jag har 1.49 utan.
Här är en trailer på en som utnyttjar fusket på alla 3 varv. En av dom skickliga spelarna:
http://host4.mkdd.free.fr/08 WS 1'33"268 Titgouda.avi
Dock inte säker på om länken fungerar som den ska ;)
Hur många varv använde du fusket på?
jag har 1.36.020 mend fusket ;)
alla 3 men eftersom jag har typ "mellanrank" så skulle det gå bättre om jag var bättre på Mario Kart
Tyvärr länken funkar inte, kan du försöka få filmen visad på annat sätt?