💬
Logga in
Fuska.se

Gubbar

281 svar · startad

Nu har jag börja göra som eliterna:

Baby mario & Baby luigi i bilen Barrel train :)

25 Jun 2005

Jag kör Paratroopa och Baby Mario i Barrel Train.... Eller Koopa Troopa i Barrel Train.

Koopa Troopa och Para Troopa har lätt det skönaste lätet när man boostar så jag använder dom i Barrel Train

Jag stör mig väldigt mycket på Yoshi´s och Birdo´s läte vid boost,,,,

Och Donkey Kong låter inte som han brukar heller. Som han gjorde på de gamla spelen. Han låter nästan fjantig :/

Mm det kan jag hålla med om han lät grymmare i dom gammla spelen, han har också förändrat´s en hel del för hade han ju blåa kläder och ingen slips m.m

↗ till inlägget

Mm det kan jag hålla med om han lät grymmare i dom gammla spelen, han har också förändrat´s en hel del för hade han ju blåa kläder och ingen slips m.m

Jo jo, men bilarna är de inge fel på... Dem passar fint in på karaktärerna... Speciellt DK´s....

Okej förlåt om jag använder lite olämpliga ord i detta meddelande men om duinte tål det ska du inte läsa.

Men tycker inte ni Toad ser lite gay ut i MKDD? Liksom kolla klädstilen. En tröja(?) som är lite öppen och ingen t-shirt under så att han visar lite av sin överkropp. Det ser ganska bögigt ut. Alltså han är inte det men han klär sig så. Det är inget fel att klä sig så om man är hetro men jag tycker det påminner en hel del om bögar. Ta det inte personligt Toad-fans men det är min åsikt. Ta en titt själva så får ni se. ;)

↗ till inlägget

Okej förlåt om jag använder lite olämpliga ord i detta meddelande men om duinte tål det ska du inte läsa.

Men tycker inte ni Toad ser lite gay ut i MKDD? Liksom kolla klädstilen. En tröja(?) som är lite öppen och ingen t-shirt under så att han visar lite av sin överkropp. Det ser ganska bögigt ut. Alltså han är inte det men han klär sig så. Det är inget fel att klä sig så om man är hetro men jag tycker det påminner en hel del om bögar. Ta det inte personligt Toad-fans men det är min åsikt. Ta en titt själva så får ni se. ;)

Jo, han har förändrats en hel del sedan MK64. Där var han cool.
7 Jul 2005

alla har förrändrats ju, gillade dk, wario och bowser mycket mer i 64 versionen

Nja, DK är grym som han är nu.... Tycker Wario ser lite för fläskig ut dock... Varför just en cadillac som bil?

han vill väl skryta med att ha en fin bil?

8 Jul 2005

Jo, kanske det.... fast hans bil är fulast på hela spelet...

nej det tycker jag är boos och peteys bilar

Nja, det är 2 väl finputsade rör..Dem gubbarna är iallafall coolare... Så det jämnar ut det hela...

10 Jul 2005

tycker mario och luigi

petey: felet med de bilarna är att de ser likadana ut, bara andra färger. alla bilar borde vara olika

12 Jul 2005
↗ till inlägget

petey: felet med de bilarna är att de ser likadana ut, bara andra färger. alla bilar borde vara olika

Så är det med Mario och Luigi´s kart också...

och peach/daisys bilar och toad todette, och baby bilarna tycker det är dåligt.!

Koopa och paratroopa tycker jag för dem får special ofta men jag brukar vara minibowser och paratroopa

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in