💬
Logga in
Fuska.se

Runescape

15 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare Bajare
Trådstartare #1

jag har blivit scammat med mitt acount hade 300k 2 sett med full rune och massa herbs. Och mycker mer. Och jag orkar bara inte sammla ihop till mer pengar så jag vill köpa Full rune. För typ 4000 fm eller högre. (Kan sms:a för fm)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jag har blivit scammat med mitt acount hade 300k 2 sett med full rune och massa herbs. Och mycker mer. Och jag orkar bara inte sammla ihop till mer pengar så jag vill köpa Full rune. För typ 4000 fm eller högre. (Kan sms:a för fm)

ok men fortsät bara det är bar
Nivå 6 · Fuskare Bajare
Trådstartare #3

Mmm men det är jobbigt när man har blivit scammad jag har kämpat så länge för att får sakerna sen kommer bara någon och tar sakerna :(

Nivå 2 · Novis

Mmm men det är jobbigt när man har blivit scammad jag har kämpat så länge för att får sakerna sen kommer bara någon och tar sakerna :(

[/quote

allså du måste skinda dig att ingen ska ta sakerna från dig du måste spela lite snabbare

Nivå 6 · Fuskare Bajare
Trådstartare #5

Nu fattar jag inte riktigt??? Vad mena du med det där?

Nivå 0 · Nykomling

tja jag kan hjälpa dig med 50k.jag heter david x2 på runescape

Nivå 2 · Novis

[/quote

allså du måste skinda dig att ingen ska ta sakerna från dig du måste spela lite snabbare

Lol tror du man inte blir scammad bara för att man är snabbare på att träna.

Ditt fel om du blev scammad fannnnn tro inte på nån !!!!!!!

Nivå 6 · Fuskare Bajare
Trådstartare #8

[/quote

Lol tror du man inte blir scammad bara för att man är snabbare på att träna.

Ditt fel om du blev scammad fannnnn tro inte på nån !!!!!!!

Det var antagligen någon av mina kompisar som kom på mitt lösen eller nott för jag har inte jätt ut det!

30 Mar 2005
Nivå 1 · Novis

Finns även så kallade keyloggers som ser vad dit lösenord är när du skriver in det.

Dom finns ofta i fusk-program så akta er för det.

Nivå 6 · Fuskare Bajare
Trådstartare #10

oj da a det kan ju vara nått sånt också

Nivå 2 · Novis

Juste key loggers glömde jag mmm ladda aldrig ner nåt som heter bästa runescape hack programet och öppna aldrig filer från msn och sånt !

14 Mar 2007
Nivå 1 · Novis

egentligen tycker jag att runescape suger, men det e ändå jävligt jobbigt att bli scammad.

jag blev det på en lvl 126 med 4X red dragon och 13 mille. :cry: det kallar jag jobbigt...

23 Mar 2007
Nivå 6 · Fuskare Bajare
Trådstartare #13

Roligt att väcka upp gamla trådar?

24 Mar 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare

Grattis, du har precis gjort mig jävligt glad :D Alla dessa stav fel av Status xD

Senast ändrad:

7 Apr 2007
Nivå 7 · Fuskare

Tråden är 2 år gammal ffs XD

Nivå 4 · Lärling

lol det var ju synd att du blev scammad =/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in