💬
Logga in
Fuska.se

Psp

38 svar · startad

Trådstartare #1

är en PSP bra??

isåfall varför???

30 Mar 2005
↗ till inlägget

är en PSP bra??

isåfall varför???

?????? den är ju inte släppt ännu!!! Så, det blir svårt att uttala sig!!!!
2 Apr 2005

Man ska kunna se på film på den oxå..!!http://www.my-smileys.de/smileys2/00009176.gif

6 Apr 2005

Den ser ju utt att var helt okej

Men klite dyr är den ju

10 Apr 2005

om man kan se på film lär det väll bli hackit

Bambi

Om det skulle bli hackigt på filmen skulle alla spel också hacka.. Och det är i princip omöjligt att det blir repor eftersom alla umd ligger innbäddade i ett plastfodral :)

15 Apr 2005
↗ till inlägget

Om det skulle bli hackigt på filmen skulle alla spel också hacka.. Och det är i princip omöjligt att det blir repor eftersom alla umd ligger innbäddade i ett plastfodral :)

Va är umd för nåt?
17 Apr 2005

Japp det är helt okej jag ska få den den 8Maj eller tidigare :) ska köpa den i newyork jag tycker den värkar helt okej UMD Diskar och sånt. :cool: DS är klumpig och dålig grafik kööp PSP.

19 Apr 2005
Bambi

UMD är skivorna som PSP spelen/Filmerna ligger på.

23 Apr 2005

Aha.Ok. Så UMD är som CD skivor alltså? :o

24 Apr 2005
Bambi

Jaa.. I princip iaf.. Googla lite så får du se. Det är inte CD skivor, men de tär skivor.

25 Apr 2005
↗ till inlägget

Japp det är helt okej jag ska få den den 8Maj eller tidigare :) ska köpa den i newyork jag tycker den värkar helt okej UMD Diskar och sånt. :cool:  DS är klumpig och dålig grafik kööp PSP.

DS är inte så klumpigt(halkade med fingret på det en gång men det gjorde inget) och kanske lite sämre grafik men det är spelen som räknas!

Inte lite sämre grafik mycket sämre grafik. PSP har cirka 16 miljoner färger och nintendo ds har cirka 200 tusen färger.

Och grafiken räknas också och PSP har bättre spel .

PSP har inte Super Mario spel som är populärare och bättre än PSP's Skjuta bang bang köra bil spel.

Bambi

Well boys. Smaken är som baken.. Jag ska nog försöka införskaffa mig båda två..

26 Apr 2005
↗ till inlägget

PSP har inte Super Mario spel som är populärare och bättre än PSP's Skjuta bang bang köra bil spel.

Nintendo DS har inte GTA , GT4 ,

27 Apr 2005
↗ till inlägget

Jaa.. I princip iaf.. Googla lite så får du se. Det är inte CD skivor, men de tär skivor.

Ok, tack för svaret.
↗ till inlägget

Dom är ändå inte så roliga.

Det är nästan mest välkända spel !

2004:as betyg på spelen så kom GTA san andreas och Halo 2 1:a och ingen gamecube spel kom med av titlarna mario och dem bara pikmin 2 kom 9:a.

Sony säljer bäst och populärare spel dem får mer sålt sony än Nintendo.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Det kommer ut mycket roligare spel till Sony skapelserna än till Nintendo maskinerna.. :meddum: <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in