Alldeles rätt sagt. Mina favvogubbar är Captain. Falcon, Ness och Luigi. Och även Mario. En sak till. Link är bäst.samus hon är feg hon använder bara sin pistol
super smash bros
Gubbar: Captain Falcon och Fox...
Banor: Sector Z och Hyrule castle...
Min favvobana är Mushroom Kingdom.
LINK och luigi banan är hyrule castle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Är det någon som behöver hjälp????
LINK och luigi banan är hyrule castle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
vad menar du med det där....är Hyrule castle Luigis bana eller??
Att hans favoritgubbar är Link och Luigi. Och att hans favoritbana är hyrule castle.
Alien skrev ju såhär "LINK och luigi banan är hyrule castle"
Han glömde att han skulle skriva så här:
Link och Luigi, banan är hyrule castle.
Han glömde ett komma tecken bara..
Min favvo bana är lätt Mushroom Kingdom.. Mina favvo gubbar varierar, rockar med alla typ.. Men Link är ju alltid grym ;)
mina favo är link och luigi.min favo bana är foxs bana :1_hi:
okey jag vill inte bli axepterad som en spammare nu men........... :| :?: är någon inne på siten? eller tycker ni att jag är en glädjedödare!?! bara för att jag svarade så har ingen varit ine på siten är det sant!?! svara!!
vad var det där...men i alla fall...min favvobana är ändå Kirbys dreamland och gubbarna är nog Fox, Link och Samus...rockar med alla gubbar..
Jag tycker att alla gubbar är bra. Man vinner ju vilken gubbe man än tar. Ness Rockar!!!!!!!!!
jag kan inget bra kombo med jiggleypuff förutom R+ Ner och B (naär man kastar upp och sen somnar)
Nej men hans/hons smashattack är bra.
Jiggelypuffs bästa attack är när hon somnar ja! Det tod en stund för mej att få reda på hur man skulle använda attacken, men nu har jag kunnat det länge. MEn den är bra, likaså Luigis "upp smash", om man gör det tätt inpå någon så flyger denne karaktär ;)
hur funkar jigglypuffs attack då?
Man trycker neråt B när man står precis brevid en gubbe.. Då flyger den andre iväg...
jasså... har för mig att jag provade det men det enda som hände var att jag flög iväg eftersom den andre attackerade mig
jasså... har för mig att jag provade det men det enda som hände var att jag flög iväg eftersom den andre attackerade mig
bara ett inlägg ozoon...det funkar ibland (med jiggleypuff)