Ja, men om han inte går till denna tråd då??! Men han skrev väl Sonic för att tro att han är bra, så att alla typ ska fråga hur hab fick den, eller något sånt.men han kan ju svara på dom när han är online... fast som du skrev så sa han att han gillade C.Falcon..
super smash bros
jag älskar kurby han e bäst... :oops:
Själv så tycker man att Ness är bäst. Luigi är också en av mina favoriter!!
jag älskar kurby han e bäst... :oops:
kirby är lätt att ta sig tillbaka till land med...detsamma gäller Fox...så man kan säga att de är mina favoriter...
Jigglypuff är ju överlägset bäst på att komma tillbaka, och inga undanflykter.
oj...just det...om man använder C, B, C, B osv...jag tänkte mer på Kirby eftersom han har en Hopp attack när han gör Upp + B
Min favorit är Kirby, på alla sätt och håll! :D
Han tar sig snabbt bort från farliga ställen te.x stup (Skrivits förut), jag gillar hans attacker, bland annat B + Ner, han kan ta andras attacker genom att suga upp dom (Samtidigt som han skadar sin motståndare!) mm. Med andra ord Min favorigubbe! :D
Ja, och när han missar än så använder jag Ness och kastar bollen utanför banan och skriker "Goal"! Alltså när Kirby gör B-Ner och missar(som vanligt). :mrgreen:Min favorit är Kirby, på alla sätt och håll! :DHan tar sig snabbt bort från farliga ställen te.x stup (Skrivits förut), jag gillar hans attacker, bland annat B + Ner, han kan ta andras attacker genom att suga upp dom (Samtidigt som han skadar sin motståndare!) mm. Med andra ord Min favorigubbe! :D
Jonte The Winner, Men då trycker jag B så Kirby väcklar ut sig igen och flyger in på banan! :P
vad är era favvo gubbe min är capten falcon o pikachu
banna också min är den nya bannan som man klarar o pokemon bannan
pickahu är min allra favorit! men sen kommer link och sen samus och min favvo bana är hyrule castle och joshis bana...
Sorry men du hade redan åkte utanför banan, för jag hade skadat dig så mycket innan.Jonte The Winner, Men då trycker jag B så Kirby väcklar ut sig igen och flyger in på banan! :P
???...spelar ni super smash på datan eller?? det ser så ut..
Nej, vi diskuterade bara tekniken lite grann, men tillbaka till ämnet. Vilken bana har bäst Musik????...spelar ni super smash på datan eller?? det ser så ut..
kirbys och links bana har den skönaste muziken... =)
håller me dej, 0014, men även pokemon-banan har bra musik.
aaa...den är bra..
Jag tycker att Kirby´s bana har bäst musik.
den är lite stressande men den är ändå bra...
Hur klarar man den där plattan som är jättehögt upp på Links "Break the Target" (Bonus 1)?
du ska kasta bumerangen och sen göra ett trippelhopp, asså ©+©+ (Up+B) och har du tur så ska du undvika bumerangen..det är svårt att förklara och det är nog den svåraste av alla