Ja det måste han... men man behöver inte klara Boarding the platforms, för då får man Sound Test, om man klarar med alla.....han har klarat Break the targets och Board the plattforms med alla grundkaraktärer men han möter ändå inte luigi...därför sa jag till han att han skulle kolla om han Verkligen hade klarat det men ALLA grundkaraktärer
super smash bros
jag har mött med alla.... men BLIR INTE UTMANAD
Du kanske måste göra det under en speciell tid.
nej...man behöver inte det..
Nej, men då är det något han har gjort fel på.nej...man behöver inte det..
det måste vara nån som han glömt att klara med
Ja något annat finns det då inte.det måste vara nån som han glömt att klara med
nej...han kan ju prova att klara det med jiggleypuff också
nu har jag mött med alla igen och nu tog jag irad men fungera ej
har du klarat board the plattforms också??
nej
tror att du måste göra det också...med alla grundkaraktärer!! prova det så ska du se att du snart har Luigi
ok det ska jag göra
det kanske var det som var felet....
Nja... så gjorde då inte jag. Man behöver bara klara Target Test och inget annat. Så han måste ha glömt något.det kanske var det som var felet....
jag är nästan säker på att man måste klara båda...vi får väl se hur det går... annars kan varken jag eller Jonte_the_winner hjälpa dig..
Nej, det har du helt rätt i. Men han måste ha missat en gubbe eller något annat. Jag hoppas att han får Luigi någon gång. Annars är det fel spel han har. Om det inte funkar så ta och skaffa dig ett nytt. För annars missar du något stort och bra!"
nu skriver jag in alla här jag har andvänt
nu
Mario
dk
samus
yoshi
kirby
kommer mer sen
du måste klara det med Fox, link och pikachu....klara med alla dom BOard the plattformas också...
nu skriver jag in alla här jag har andväntnu
Mario
dk
samus
yoshi
kirby
kommer mer sen
Du glömde Pikachu, Link och Fox!