💬
Logga in
Fuska.se

hjälp till zelda windwaker

61 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

ja det är det

5 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

var får man is och eld ilarna ???

Nivå 1 · Novis

hej jag har nyss tagit 3:dje pärlan och tänker sätta ut dom men en groda men en virvelvind är ivägen hur får jag bort han?

Nivå 3 · Lärling

skjut honom med pillbåge så få du en låt å han försviner

Nivå 1 · Novis

vart får man pilbåge?

Nivå 3 · Lärling

ååå var va det

Nivå 1 · Novis

ja vart är den?

opp förlåt att det blev lite spamm

Nivå 3 · Lärling

hehe jag kommer inte ihåg

6 Jan 2004
Nivå 4 · Lärling

Vad ska man först wind tempel eller earth tempel. Och om man ska till wind tempel först så vill jag veta hur man ska komma inn dit.

Nivå 3 · Lärling

HAR DU is/eld pil

Nivå 0 · Nykomling

du hittar pilbågen i earth tempel tror jag

Nivå 4 · Lärling

Nej! Menar du att man ska använda den till att ta sig inn? Pil bågen får man i Tempel of god men var får man eld och is pilen?

Nivå 3 · Lärling

när du ska lägga utt stenarna så finns det en groda i en virvel skjut den grodan me pillbågen

Nivå 0 · Nykomling

man måste först döda typ en groda som fins i en tornado....har du gjort det?

Nivå 4 · Lärling

Stopp stopp stopp! Alltså var får man tag på virveln i earth tempel eller?

Och vad menar du med groda? Nej det har jag inte.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Åk till Mother & Child island. Titta efter enn cyclon. Åk in i den och sen kommer vattnettsgud. Skjut han 2 eller 3 ggr. Då lär han dig en melodi spela den och välj mother &Child island så kommer du upp i berget sen kommer en fe och ger dig Eld och is pilarna.

Nivå 3 · Lärling

om du åker 2 rutor från tower of gods där man lagt stenarna på en av dom ställena så finns det nåra små å en stor om du åker nära den stora så kommer de upp en groda (han man lär sig dom flesta låtarna av) skjut han me en pill båge så får du en sång spela den å telloportera dig

längst uppe till <--- hållet så kommer du till ett ställe där du får is eld pill

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ver det inte det jag skrev?

Nivå 3 · Lärling

jag e i Dragon roost cavern...

...OCH DE E ETT STÄLLE JAG HATAR! DE E DE DÄR RUMMET DÄR EN BOKOBILIN HUGGER SÖNDER ETT PLANK! OCH ÅT HÖGER LIGGER ETT HELT PLANK SOM JAG INTE KAN HUGGA SÖNDER MED SVÄRDET!

Nivå 4 · Lärling

Jag har mött han förut så jag ska försöka hitta dit. och anonym jag menar int dig alltså så bryr dig inte om mig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in