ta upp hanss svärd så går de
visste du inte det
visste du inte det
Åk till Mother & Child island. Titta efter enn cyclon. Åk in i den och sen kommer vattnettsgud. Skjut han 2 eller 3 ggr. Då lär han dig en melodi spela den och välj mother &Child island så kommer du upp i berget sen kommer en fe och ger dig Eld och is pilarna.
samtidigt??
Jepp
visste du inte det
ehe... visste inte de :cry:
ok det är bara deras svärd som går å göra det me
ok... tack för hjälpen =)
när kan man köpa In-credible Chart?? Vad ska det vara på fotot till killen som sitter på trappan i windfall island?? Nåt runt?
när man har klarat tower of gods så kommer in-credible chart i brevlådan men jag vet inte heller vad den killen vill ha på trappan
nu e ja vid bossen. hur ska ja klara 'n?
om du titta upp i taket så kan du skuta grapple hook på en sak sen ska du hoppa av på sån trägrej på väggen görr å 3 ggr till 5 ggr sen tar du grapple hook på ögat å slår på det 2ggr 3ggr
Hur ska jag komma in i wind tmpel jag har fire och ice pilarna men jag vet inte hur jag ska komma in och i earth tempel står det en sten ivägen för dörren ska jag få bort den med kraft armbandet och om man ska det hur får man den?
åk en ruta över dragoon roost island så ser du en vulkan skjut ispil på vulkanen så försviner elden sen ska då komma in i vulkanen å hämta armbandet eller ironboots så kan du åka å till vind/jord templena
om du ska in i wind temple så ska du ha iron boots och den störa hammaren och slå på stenen som blåser ut wind, Earth temple kommer jag inte ihåg
när man följer efter den där tjejen i windfall island på natten som snor pengar från eskimåkillen...ska man ge honom ett foto på henne eller?? det går inte att ge honom fotot jag tog på henne?? Hjääälp
ne man ska inte ge honom det
för att om man oratar rätt med tjejen får man en flaska å försviner å då kan man ju inte ta kort på henne
det går ta ett kort på henne när hon bryter upp kassaskåpet...men jag klarade det igår
jag har klarat det miljoner gånger
om du har hookshot så kan du bifria honom
Det fungerar inte har försökt ett antal ggr
åk en ruta över dragoon roost island så ser du en vulkan skjut ispil på vulkanen så försviner elden sen ska då komma in i vulkanen å hämta armbandet eller ironboots så kan du åka å till vind/jord templena
man ska annars åken en ruta under dragon roost island..
Det föregående brevet jag skrev var fel skrivet det skulle igentligen var min fråga hur man tar sig in i wind temel för jag har klarat av earth templ och 0014 har rätt man åker en ruta under dragon roost island så jag var vilse ledd och ta inte illa upp?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in