Jag har tänkt att köpa Pokemon Fire red är det bra och hur många Pokemon fins det?
Fire Red
fire red är bra men tråkig när man börjar som i R/B/G,
jag vet faktist inte hur många pokemon det finns i fire red
↗ till inläggetJag har tänkt att köpa Pokemon Fire red är det bra och hur många Pokemon fins det?
det här ska va i gba pokemon forum aja det fins 151 som i dom första och det e inte så kul...
Finns ÖVER 250 st tror jag....verkligen mera än 151 <_<
just det ta det i gba forumet.
↗ till inläggetJag har tänkt att köpa Pokemon Fire red är det bra och hur många Pokemon fins det?
Jag tycker att du köper det,för när man har klarat ligan så få man national dex så du kan ha 385 pokemon (plus en som är ny och heter deoxys).
nej det här e game boy forumet !
↗ till inläggetFlytta till Gameboy advance->PokemonJag har tänkt att köpa Pokemon Fire red är det bra och hur många Pokemon fins det?
man kan få alla pokemon. .men man kan bara fånga alla pokemon1 och några pokemon2.
om du vill ha alla så får du byta med cocoseum och ruby & safir
Sluta klaga!!! :angry: Denna tråd är i Pokemon forumet nu!Glada?
Vad jag har hört så finns nästan alla pokémon från Red/Blue Gold/Silver Ruby/Sapphire
jag trodde det bara fanns dom som var med i första spelet
Nej, nej, det finns många fler.
det är ett bra spel köp det
FireRed är roligt, men alldeles för enkelt att klara av. Man kan få ALLA Pokémon, men isåfall måste man få National Dex och byta från Ruby/Sapphire.