💬
Logga in
Fuska.se

Sista Bossen [ganondorf]

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hur besegrar jag ganondorf?

Nivå 7 · Fuskare

Ganon eller ganondorf?

~SPOILER VARNING~

Ganondorf - Du minns kanske phantom ganon från forest temple? Japp, du har rätt, du ska skjuta tillbaks eldbollarna han kastar mot dig. när han trillar ihop så "hookshotar" du dig fram på honom och slår några biffiga slag med svärdet på honom. Repetera och han dör snart.

Ganon - Skjut ljuspilar i ögonen och ta sedan fram antingen biggoron sword eller megaton hammer och slår honom på "svansen". När du kan återta master sword gör du det snabbt! gör samma sak och han dör snart.

7 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Ganon eller ganondorf?

~SPOILER VARNING~

Ganondorf - Du minns kanske phantom ganon från forest temple? Japp, du har rätt, du ska skjuta tillbaks eldbollarna han kastar mot dig. när han trillar ihop så "hookshotar" du dig fram på honom och slår några biffiga slag med svärdet på honom. Repetera och han dör snart.

Ganon - Skjut ljuspilar i ögonen och ta sedan fram antingen biggoron sword eller megaton hammer och slår honom på "svansen". När du kan återta master sword gör du det snabbt! gör samma sak och han dör snart.

ska jag använda skölden? det tycks inte hända något!

Nivå 7 · Fuskare

Nej, du ska slå med master sword, som du gjorde med phantom ganon.

Nivå 3 · Lärling

Slå med master sword, sen skjut en ljuspil på han, och spring fram till han ( med luftstövlarna) och hugg han. Du kan inte fokusera med navi så det är svårt att träffa, men det går.

Senast ändrad:

6 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

Hur många gånger har alla tagit Ganon? jag har tagit honom 78 gånger

Nivå 2 · Novis

78?? <_< Jag har klarat honom 2 eller 3 ggr :)

7 May 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Typ 2 ggr

eller 3.

78 gggr :huh: du är nog en av dom som klarat han mest gånger om du inte ljuger förstås.

Hur går det bubblan66? klarar du ganondorf?

8 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

78?? <_< Jag har klarat honom 2 eller 3 ggr  :)

Jag satt i 5 veckor och bara spelade

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

78?? <_< Jag har klarat honom 2 eller 3 ggr  :)

oj..då måste du klarat honom några gånger om dagen :cool:

9 May 2005
Nivå 2 · Novis

men han är för lätt jag har klarat han 54 gånger

5 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

vet ej det är för många gånger

Nivå 12 · Mästerfuskare

Man kan även använda dekunötter och blända honom med dessa och skippa ljuspilarna. (;

Sen har jag slagit Ganon med BARA dekunötter, det är jävligt kul! xD

Bara att slänga en nöt på hans ynkliga svans och han skadas. =)

Nivå 3 · Lärling

det är bra att ha naryous love kristallen som gör en magisk sköld runt Link.

6 Jun 2005
Nivå 7 · Fuskare

Just det! Jag glömde totalt bort dekunötterna! Dom kan du också använda som sagt men du har nog klarat det för länge sedan.

Nivå 6 · Fuskare

Man kan klara Ganondorf med en Empty bottle också. Fast det är inte så lätt att träffa ljusbollarna.

Om man vill att Ganon ska bli svårare så använd bara Iron boots, Megaton hammer och Master Sword. Inga ljuspilar eller nåt annat. Ännu svårare om man inte har några Fairys eller Drycker.

Senast ändrad:

9 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

Ganon eller ganondorf?

Ganondorf - Du minns kanske phantom ganon från forest temple? Japp, du har rätt, du ska skjuta tillbaks eldbollarna han kastar mot dig. när han trillar ihop så använder du hookshotern och tar dej fram till han och slår honnom med svärdet . Repetera och han dör snart.

12 Jun 2005
Nivå 6 · Fuskare

Du glömde Ganondorfs specialattack.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in