Kommunism har inte en ända bra idee. Vissa är överlägsnare än andra det är en orättvis värld bar att acceptera och kämpa inte emot.
Gud finns du får se.
En människa är normal om man är hetero!
Kommunism har inte en ända bra idee. Vissa är överlägsnare än andra det är en orättvis värld bar att acceptera och kämpa inte emot.
Gud finns du får se.
En människa är normal om man är hetero!
Tss, så du kommer följa med honom upp i himlen när världen går under eller? :P
↗ till inläggetVisst. De ord som kommunismen strävar efter är smarta, och det är verkligen inget fel på tankarna bakom det hela. Men när det genomförs idag så blir det inte riktigt som det är tänkt, verkar det som.. ? Iof så Kuba det enda aktiva kommnismen på jorden runt nu, (tror jag?), och där är det ju kalas. Så ska det vara, då kommunismen funkar är det extremt smart. Men, som sagt, Fidel Castro är väl den enda som kan fixa detta.. ;).
Vissa delar av Indien styrs kommunistisk, Laos styrs kommunistiskt, m.m. Sedan finns det ju vissa länder som kallar sej för kommunister fast det är ett förtryckarsamhälle.
Xade: Om Gud finns, varför är det nästan bara jävligheter på jorden? Hur förklarar du dinosarierna och apmänniskorna?
"Den som är vän med vetenskapen behöver ingen Gud"
-Lenin
"En person som inte har Gud i sitt liv har bredare livssyn"
-Lenin
"Gud skapade inte människan. Människan skapade Gud."
-Vette f*n... ;)
Gud ser jag bara som en påhittad grej som svaga personer behöver för att stötta sej emot. Det finns inga som helst belägg för att en Gud skulle finnas, finns han så bryr han sej inte.
Alla som är från andra land som retar mig varje dag och slår mig -.-
Jag stör mig på trångsynta människor.
jag med
Jag stör mig på
- Fjortisar
- Turkar/Negrer som går runt i märkeskläder och tror att dom är så balla
- Hip Hopare i allmänhet
Och ganska många av Xades punkter ( inte rasister/ nazister och folk som inte tror på gud m.m )
↗ till inläggetVisst. De ord som kommunismen strävar efter är smarta, och det är verkligen inget fel på tankarna bakom det hela. Men när det genomförs idag så blir det inte riktigt som det är tänkt, verkar det som.. ? Iof så Kuba det enda aktiva kommnismen på jorden runt nu, (tror jag?), och där är det ju kalas. Så ska det vara, då kommunismen funkar är det extremt smart. Men, som sagt, Fidel Castro är väl den enda som kan fixa detta.. ;).
hur kan du citera lenin, han var nästan lika sinnesjuk som stalin ju
Några korkade romare trodde på all skit som "jesus" sade. Sedan spridde romarna "jesus" korkade idéer om kyrkan i Europa.
Jag hatar:
När bilden/kameran rör sig i "icke valbar takt" på hederliga plattforms spel
Att Europa diskrimineras på tv-spelsmarknaden
Jag tycker att personer som seriöst tror på Gud bara är järn tvättade. Speciellt seriösa islamer som vänder sig mot ??? 5ggr. om dagen tror jag det är. Annars tycker jag att kyrkan har bra föreningar som gör utflykter och andra aktiviteter.
Några korkade romare trodde på all skit som "jesus" sade. Sedan spridde romarna "jesus" korkade idéer om kyrkan i Europa.
HUR KAN DU SÄGA SÅ DÄR!! DU KOMMER BLI STRAFFAD AV GUD!!
Hoppas du hamnar i h*lvetet och får se hur fel du hade :evil:
Gud är dum i hela huvudet..... ooh en blixt... neeej aaargh, bonk (ljudet när mitt döda huvud ramlar ner på tangetbordet..... straffad av gud? jag trodde du var smartare en så Xade
gör detta test för att se var du hammnar hímmlen eller h*lvetet. Jag kom till lvl 8 i h*lvetet
Jag är smart och Gud finns... Straffet blir snarare portad från himlen...
detta test suger jag förstår inte varenda fråga och då kanske jag svarar som jag inte borde gjort
↗ till inläggetJag är smart och Gud finns... Straffet blir snarare portad från himlen...
detta test suger jag förstår inte varenda fråga och då kanske jag svarar som jag inte borde gjort
Oj, då kanske du blir portad från himlen bara för att du svara fel. :lol:
Har jag svarat fel eller?
Man ska inte snacka skit om Gud!
testet var ju mest på skoj, självklart skall man inte ta det på allvar.... om gud nu finns och är så god, varför finns det så mycket ondska i världen?
Spelar du bara Xade? Det låter lite väl överdrivet från din sida!
nej jag menar det kan t yckas överdrivet
↗ till inläggetJag vet att du sa till Xade men jag svarar iaf.
Varför det är så här på jorden beror på att s*tan ville ha makt över jorden och bli tillbed. Gud gav honom ett försök, och här har vi resultatet.
Dinosaurierna fanns innan människorna. Apmänniskor har aldrig funnits.
"Den som är vän med vetenskapen behöver ingen Gud"
-Lenin
Vetenskap = forskningar och gissningar!? Så om man kan forska och gissa behöver man inte leva!?
"En person som inte har Gud i sitt liv har bredare livssyn"
-Lenin
Varför skulle en sån person ha det?
Skulle människan skapa en allsmäktig gud!? Hör du inte hur konstigt det låter!?
" finns han så bryr han sej inte."
Se ovan. Bryr DU dig om Gud!? Nej.
Du tar det som en självklarighet att ha ska bry sig om dig men du bryr dig inte om honom.
Man har hittat skellet ifrån Apmänniskor. Om Gud skapade jorden på en vecka, hur kommer det sej då att dinosarerna fanns flera miljoner år innan människorna?
Forskningar bygger på formler och forskning. Sådant är mera begripligt att man tror på, än någon Gud som aldrig gjort nåt.
En person utan Gud i sitt liv låser sej inte vid den åsikten att Gud är allsmäktig, Gud har skapat allt osv. Då har man ett bredare synsätt och kan lättare ta till sej nya (vetenskapliga) teorier.
Jag menade att människan har hittat på Gud, alltså att Gud inte finns, av nån anlending. Förmodligen för att psykiskt nedslitna människor ska kunna stötta sej mot nåt.
BRA SAGT!!!!
ni kan inte tro på nåt innan ni sett det!
dessutom kan de här 7 dagarna vara år, eller miljoner år, det behöver inte vara dagar, dessutom så kan väl Gud skapa på 7 dar om han vill också!