Vet någon om det kommer komma en ny säsong med Hipp Hipp?
Hipp Hipp!
Förmodligen inte.. :(.. Det säger de på Hipp Hipp dvd iaf.
f*n var tråkigt
Men jag har Jag såg på deras hemsida stod det att det jommer en ny säsong.
MÅSTE komma en ny säsong ju! Annars kommer det svenska folket förintas :<...Iallfall jag.
Hopas det kommer en till säsong
Detta är bara skvaller... men jag har hört att de ska göra en långfilm :P
Det tror jag själv faktiskt inte på men det vore väl inte en sådan dålig idé? Kajans liv, Tiffanys Bantnings metoder, Itzhaks favorit musik, Morgan Pålsson SVT Genom tiderna och självklart Bröderna Pedrov och deras sångdebut.
Låter väl bra? Men annars så är Johan & Anders de bästa och allra mest underhållande komiker som nu finns i sverige.
En hel show med bara Itzhak vore klockrent ;D..
Do, är nått som hänt förut! Re, det börjar revaxör! Mi, ridell är ganska snygg! Fa, för falsterbo skanör! So, det gör man när man sår!
Osv. Orkar inte.
Det bästa avsnittet med Itzak då han illustrerar Sound Of Music med sig själv. Dumt men jäkligt roligt.
Men det har varit fler revyer än bara Paw-Rikhtitt.
En Överdos Kaffe är en av dem och det är då Itzak, Kajan och Tiffany dyker upp. Försöker desperat hitta dem men utan resultat. Någon som vet vart man kan finna dem?
Dumt? :D Jag tyckte bara det var roligt ;-).
Den lilla dockan är så j*vla klockren ;D
Att säga Seig Heil i österike med en docka i handen är nog inte den bästa idén man kan få fram i huvudet.
Nej, men en av de roligare ;p. Tycker jag i alla fall :rolleyes:
Självklart... Det bästa som visats på Tv faktiskt. Man kan hoppas att de gör små sketcher igen fast de kanske gör en ny Revy eller så?
Hoppas kan man alltid göra.
Hehe,Itsahk i Sound of Music,fy f*n va dum han ser ut när han leker nuna.Eller när han sjunger det där dumma.
"Hörru madissen, vet du vad jag vill? Jag vill bara sjunga... inte alls va nunna." & även denna är ett bra Citat då i början av Sketchen. "Hahaha... Nu kanske ni undrar varför Itzak blåser hönan i gumpen"
Så sjukt sagt att det borde bli en klassiker.
jag har en sån docka som han har...^_^
Jag diggar när han inte orkar byta om och bara flytar kläderna "ni fattar principer va?"...
HIPP HIPP ÄR DET BÄSTA INOM SVENSK TELEVISION :D!!!
Om inte en tredje Hipp Hipp(eller fjärde)kommer så dör jag :,(
Vi får hoppas att de gör fler revyér som En Överdos Kaffe, Paw Rikh-titt m.m