💬
Logga in
Fuska.se

Fråga?

34 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har hört att det håller på att göras ett Metal gear solid 4!!! Nu undrar jag om det bara är ett ryckte eller om det är fler som har hört talas om en uppföljare till Världens grymmaste spel serie genom tiderna?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling Bambi

Kmr till PS3 förmodligen i slutet av/början av 2006/2007. Tippar jag.

14 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Kmr till PS3 förmodligen i slutet av/början av 2006/2007. Tippar jag.

Jo det e vad jag har hört!
17 Apr 2005

Jo, det är sagt så, men om det kommer så är det inte Hideo Kojima som är "main director". D.v.s. att han inte gör lika mkt som han brukar göra. Men är fortfarande med i manusskrivning.

MGS f*n 4 life.. -_-

20 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Jo, det är sagt så, men om det kommer så är det inte Hideo Kojima som är "main director". D.v.s. att han inte gör lika mkt som han brukar göra. Men är fortfarande med i manusskrivning.

MGS f*n 4 life.. -_-

Bra sagt snubben bra sagt!!
22 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Men det måste vara ett rykte eftersom MGS är en trilogi som alla vet.

Men det kan ju också vara som MGA till PSP, något konstigt Metal Gear spel.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Men det måste vara ett rykte eftersom MGS är en trilogi som alla vet.

Men det kan ju också vara som MGA till PSP, något konstigt Metal Gear spel.

kanske det! är nästan helt 100 på att det kommer en 4 nu! Fast hideo inte kommer göra den!

Senast ändrad:

Det finns en sorts fyra men den räknas inte, nämligen Metal Gear Ac!d till PSP, men som sagt så räknas inte den.

Men det är oklart i serien, så jag tror dom gör en remake av dom som är på NES och SNES och gör det till en fyra för att klara upp för vissa.

coolt om de gör en remake från metal gear 1 på nes det har jag varvat och det är så jäkla roligt

23 Apr 2005

Japp, men det är för att man ska fatta att Snake dödade Big Boss som man är i MGS3. Och att Big Boss är Solid Snake, Liquid Snake och Solidus Snake´s farsa, men inte många världen om fattar det..

24 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag längtar tills de släpps. MGS 4 alltså. Man kan ju (nästan) göra ALLT på despelen.

Då får du längta ett tag.. Till 2006 - 2007, så kanske det kommer.

Nivå 0 · Nykomling

det finns ju mer än 4 MGS spel..det finns MGS 1,2,3 och Metal Gear Acid.men det finns ochså Metal Gear Solid Twin Snakes till GC

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14
↗ till inlägget

det finns ju mer än 4 MGS spel..det finns MGS 1,2,3 och Metal Gear Acid.men det finns ochså Metal Gear Solid Twin Snakes till GC

GC vertionen och PSP versionen tycker jag inte räknas in i den riktiga trilogin!! det e bara 1,2,3 och kanske 4 som är den riktiga trilogin! MEn det måste komma en 4 Konami har ju inte berättat hela storyn än!! t.ex. vad händer med Big boss efter slutsekvensen! det får man aldrig veta!
Nivå 0 · Nykomling Bambi

Uhm.. Klart Twin Snakes till GC räknas in i den "riktiga" triologin.. -.-

Nej? Det är ettan, i en remake med bättre grafik.

Ac!d är knappt MGS, jag tycker inte man ska ha det portabelt. -..-

Nivå 0 · Nykomling Bambi

Men det är fortfarande en del av den triologin.. -.-

25 Apr 2005

Ja, men det är inte ett måste att det är tre spel på PS2..

Ni kanske har glömt bort att Hideo Kojima har gjort spelen? //YoTo

Det sa jag efter att ett par snorungar sa att det är dumt att man har saker som är både före och efter sin tid i spelen. På ett annat forum alltså, inte IRL.

Senast ändrad:

26 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling Bambi

-.- Det är 2 spel på ps2 och 1 på psone.. Det är samma historia i GC spelet som i Psone spelet, alltså tillhör det till GC också triologin.

27 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20
↗ till inlägget

Uhm.. Klart Twin Snakes till GC räknas in i den "riktiga" triologin.. -.-

nä det e en remake ju orginalet e med i trilogin! inte GC versionen!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in