Jag har hört att det håller på att göras ett Metal gear solid 4!!! Nu undrar jag om det bara är ett ryckte eller om det är fler som har hört talas om en uppföljare till Världens grymmaste spel serie genom tiderna?
Fråga?
Kmr till PS3 förmodligen i slutet av/början av 2006/2007. Tippar jag.
↗ till inläggetJo det e vad jag har hört!Kmr till PS3 förmodligen i slutet av/början av 2006/2007. Tippar jag.
Jo, det är sagt så, men om det kommer så är det inte Hideo Kojima som är "main director". D.v.s. att han inte gör lika mkt som han brukar göra. Men är fortfarande med i manusskrivning.
MGS f*n 4 life.. -_-
↗ till inläggetBra sagt snubben bra sagt!!Jo, det är sagt så, men om det kommer så är det inte Hideo Kojima som är "main director". D.v.s. att han inte gör lika mkt som han brukar göra. Men är fortfarande med i manusskrivning.
MGS f*n 4 life.. -_-
Men det måste vara ett rykte eftersom MGS är en trilogi som alla vet.
Men det kan ju också vara som MGA till PSP, något konstigt Metal Gear spel.
↗ till inläggetkanske det! är nästan helt 100 på att det kommer en 4 nu! Fast hideo inte kommer göra den!Men det måste vara ett rykte eftersom MGS är en trilogi som alla vet.
Men det kan ju också vara som MGA till PSP, något konstigt Metal Gear spel.
Det finns en sorts fyra men den räknas inte, nämligen Metal Gear Ac!d till PSP, men som sagt så räknas inte den.
Men det är oklart i serien, så jag tror dom gör en remake av dom som är på NES och SNES och gör det till en fyra för att klara upp för vissa.
coolt om de gör en remake från metal gear 1 på nes det har jag varvat och det är så jäkla roligt
Japp, men det är för att man ska fatta att Snake dödade Big Boss som man är i MGS3. Och att Big Boss är Solid Snake, Liquid Snake och Solidus Snake´s farsa, men inte många världen om fattar det..
Jag längtar tills de släpps. MGS 4 alltså. Man kan ju (nästan) göra ALLT på despelen.
Då får du längta ett tag.. Till 2006 - 2007, så kanske det kommer.
det finns ju mer än 4 MGS spel..det finns MGS 1,2,3 och Metal Gear Acid.men det finns ochså Metal Gear Solid Twin Snakes till GC
↗ till inläggetGC vertionen och PSP versionen tycker jag inte räknas in i den riktiga trilogin!! det e bara 1,2,3 och kanske 4 som är den riktiga trilogin! MEn det måste komma en 4 Konami har ju inte berättat hela storyn än!! t.ex. vad händer med Big boss efter slutsekvensen! det får man aldrig veta!det finns ju mer än 4 MGS spel..det finns MGS 1,2,3 och Metal Gear Acid.men det finns ochså Metal Gear Solid Twin Snakes till GC
Uhm.. Klart Twin Snakes till GC räknas in i den "riktiga" triologin.. -.-
Nej? Det är ettan, i en remake med bättre grafik.
Ac!d är knappt MGS, jag tycker inte man ska ha det portabelt. -..-
Men det är fortfarande en del av den triologin.. -.-
Ja, men det är inte ett måste att det är tre spel på PS2..
Ni kanske har glömt bort att Hideo Kojima har gjort spelen? //YoTo
Det sa jag efter att ett par snorungar sa att det är dumt att man har saker som är både före och efter sin tid i spelen. På ett annat forum alltså, inte IRL.
-.- Det är 2 spel på ps2 och 1 på psone.. Det är samma historia i GC spelet som i Psone spelet, alltså tillhör det till GC också triologin.
↗ till inläggetnä det e en remake ju orginalet e med i trilogin! inte GC versionen!Uhm.. Klart Twin Snakes till GC räknas in i den "riktiga" triologin.. -.-