💬
Logga in
Fuska.se

Killzone

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Är killzone ett bra spel?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

KILLZONE är lätt det grymmaste PS 2 first person shooter spelet som någonsin har släppts! som du funderar på att köpa det, tveka inte utan gör det! NU!
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

är det långt då?
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Det beror på hur du ser på långt! det e rätt så många banor men man klarar av dom på någon vecka. Men om man ska klara ut det med alla gubbar och gå alla olika vägar så tar det lätt 4-5 veckor att klara ut det! och så, beror det ju på vilken svårighets grad du har! Hard tar det ju mycket längre tid än easy!
15 Apr 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Kör du på Hard kan det ta uppåt 15-20 timmar kanske? :P Uppskattningsvis dock. Jag räknade aldrig.

27 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Kör du på Hard kan det ta uppåt 15-20 timmar kanske? :P Uppskattningsvis dock. Jag räknade aldrig.

Ja om man sitter och spelar 10 timmar om dan ja!
Nivå 8 · Veteranfuskare

Allt vad jag har hört om spelet, så verkar det skitbra :D

28 Apr 2005
↗ till inlägget

Nej..? Sammanlagd speltid.
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

nepp!
Nivå 8 · Veteranfuskare

Hur snabbt man varvar det beror ju på om man fastnar mycket, dör mycket, det är mycket som spelar in på det...en kanske varvar det på 20 timmar och en på 60 timmar...

Juppy: Jag förstår inte ditt problem.. Man kanske kan spela 1 minut om dagen men fortfarande klara det på 15-20 timmar -.-

30 Apr 2005
Nivå 4 · Lärling

jag har provat det spelet och det är skitgrymt!!

3 May 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Juppy: Jag förstår inte ditt problem.. Man kanske kan spela 1 minut om dagen men fortfarande klara det på 15-20 timmar -.-

Ja Ja Ja! skit samma!! håller med snubben ovanför! du klarade det på 20 timmar men det betyder inte att alla andra springer igenom spelet eller inte fastnar på en enda plats!

T.ex kunde jag stanna på en plats i en kvart bara för att hitta bugar eller någon grym affisch! så e det bara säg fasen inte emot för jag har 100% rätt!

Ehm, jag sa inte att alla klarade det på 20 timmar.. -.- Jag sa uppskattningsvis. Du har 0% rätt.

Nivå 4 · Lärling

vad ja har hört e det det bästa bästa speleet av sin sort som släppts

och nu när ja läser detta så ÄR det nog det bästa spelet av den sorten som släppts

4 May 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Ehm, jag sa inte att alla klarade det på 20 timmar.. -.- Jag sa uppskattningsvis. Du har 0% rätt.

Shit seriöst polarn måste vi kafsa hela tiden!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in