Hur ska jag göra för att kunna göra Mistery Gift på Fire Red?
Mysteri Gift På Fire Red
Gå till ett Pokemon Mart och på disken så är det en lapp,skriv:
Link Together With All
Så kommer du ha Mystery Gift
Japp det finns många trådar om det här, man kan ju alltid kolla på www.pokemon.com
↗ till inläggetJapp det finns många trådar om det här, man kan ju alltid kolla på www.pokemon.com
det står ju inte så mycke där
Tack!
När jag väljer Mistery Gift så står det You do not have any wonder cards.
:angry:
↗ till inläggetTack!
ingen vet vad man ska göra !
↗ till inläggetTack!
Jag vet! <_< Jag HATAR sånna som säger sånt som dem inte vet, vi har över 10,000 medlemmar på forumet, skulle inte änns en veta?!
↗ till inläggetTack!
joo någon borde veta
!
MEN!! Han sa ju att han visste -.- Läs lite.. Och Förlåt om jag klagar.. Men det är jobbit och jag har inte nått annat att göra :P
↗ till inläggetMEN!! Han sa ju att han visste -.- Läs lite.. Och Förlåt om jag klagar.. Men det är jobbit och jag har inte nått annat att göra :P
joo aa det är lite jobbigt !
↗ till inläggetJapp det finns många trådar om det här, man kan ju alltid kolla på www.pokemon.com
Det är ju Pokémons officiella sida!
ja jag vet men det finns inte så mkt fakta där !
Vad ska jag göra för att få Wonder Cards och Wonder News?
↗ till inläggetVad ska jag göra för att få Wonder Cards och Wonder News?
du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !
Men dom renoverar på sidan typ(eller vad tusan det heter)
↗ till inläggetVad ska jag göra för att få Wonder Cards och Wonder News?
Varför Quotade du "Vad ska jag göra för att få Wonder Cards och Wonder News" sen skrev du "du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !" det var ju knasigt.. du ska ju trycka "Svara" på det du ska svara på som "Hur får man latios och latias" då kan du skriva "du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !"
Jag tycker du klagar väldigt mycke Froancise,men du har rätt.
Det är därför jag klagar ^_^ jag har ju rätt i alla fall.
Varför Quotade du "Vad ska jag göra för att få Wonder Cards och Wonder News" sen skrev du "du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !" det var ju knasigt.. du ska ju trycka "Svara" på det du ska svara på som "Hur får man latios och latias" då kan du skriva "du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !"
blev del sorry !
då kan man backa.. och trycka rätt