När jag väljer Mystery Gift, Wonder News, Wireless Communication så står det
searching for a Wireless Communacation system. wait...
och sen väntar jag jätte länge utan att något händer varför händer ingenting?
När jag väljer Mystery Gift, Wonder News, Wireless Communication så står det
searching for a Wireless Communacation system. wait...
och sen väntar jag jätte länge utan att något händer varför händer ingenting?
Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry:
↗ till inläggetDärför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry:
Du måste säga det 2659 gånger!.. och den dära ||_||_|| killen med så konstigt namn.. han har en röd sur smile till bild.. han ja han sa att han kan mystery gift.. i nån tråd
Har inte jag sätt och då kan han inte ha sagt så.Varför?Jo eftersom jag kollar varenda ämne här i Poke forumet.Varje dag(eller nästan då)
ska leta upp det..
↗ till inläggetJag har vist en kompis och han har också Mystery Gift. :angry:Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry:
↗ till inläggetDärför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry:
men asså jag tästade med min bror och det funkade inte :(
Förlåt,jag vet inte vad som flög in i mej! :(
↗ till inläggetSamma här, Det där med Mystery Gift är en bluff :angry:Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry:
Det är ingen bluff alls,det räcker inte att bara göra det med någon man känner.
Mystery Gift e en j*vla knepig grej.Och tro på mig.Jag e expert.
↗ till inläggetDet är ingen bluff alls,det räcker inte att bara göra det med någon man känner.
Mystery Gift e en j*vla knepig grej.Och tro på mig.Jag e expert.
om du nu är expert så säg exat hur man gör med mystries gift !
Ja mickee :rolleyes: ,vet du att experter inte behöver veta allt? <_< T.e.x om en forskare som e expert på dinosaurier så betyder inte det att han vet vad som gjorde så att dinosaurierna dog?Har du tänkt på det.
du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !
wonder card och wonder news e väl inga pokm !? jag har aldrig mött nån sån på ruby o sapphire
Nej det är inga Pokemon.. Det är nått korvigt med Mystery Gift vet inget mer..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in