💬
Logga in
Fuska.se

Mysteri Gift På Fire Red

33 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #21

När jag väljer Mystery Gift, Wonder News, Wireless Communication så står det

searching for a Wireless Communacation system. wait...

och sen väntar jag jätte länge utan att något händer varför händer ingenting?

Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry:

3 May 2005
↗ till inlägget

Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry:

Du måste säga det 2659 gånger!.. och den dära ||_||_|| killen med så konstigt namn.. han har en röd sur smile till bild.. han ja han sa att han kan mystery gift.. i nån tråd

4 May 2005

Har inte jag sätt och då kan han inte ha sagt så.Varför?Jo eftersom jag kollar varenda ämne här i Poke forumet.Varje dag(eller nästan då)

ska leta upp det..

12 May 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #26
↗ till inlägget

Jag har vist en kompis och han har också Mystery Gift. :angry:
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

men asså jag tästade med min bror och det funkade inte :(

14 May 2005
↗ till inlägget

Förlåt,jag vet inte vad som flög in i mej! :(

16 May 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #29
↗ till inlägget

Samma här, Det där med Mystery Gift är en bluff :angry:

Det är ingen bluff alls,det räcker inte att bara göra det med någon man känner.

Mystery Gift e en j*vla knepig grej.Och tro på mig.Jag e expert.

20 May 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det är ingen bluff alls,det räcker inte att bara göra det med någon man känner.

Mystery Gift e en j*vla knepig grej.Och tro på mig.Jag e expert.

om du nu är expert så säg exat hur man gör med mystries gift !

Ja mickee :rolleyes: ,vet du att experter inte behöver veta allt? <_< T.e.x om en forskare som e expert på dinosaurier så betyder inte det att han vet vad som gjorde så att dinosaurierna dog?Har du tänkt på det.

27 May 2005
Nivå 7 · Fuskare
du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !

wonder card och wonder news e väl inga pokm !? jag har aldrig mött nån sån på ruby o sapphire

29 May 2005

Nej det är inga Pokemon.. Det är nått korvigt med Mystery Gift vet inget mer..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in