💬
Logga in
Fuska.se

Ny Påve

67 svar · startad

Men det har funkat även om det inte var bra. Men tex Tyskland funka under andra världskriget

Trådstartare #62

tyskland? landet där miljoner människor fördes till läger o blev ihjäl gasade? där polisen terrotriserade befolkningen? landet där inga friheter fanns över huvudtaget?

VEM f*n BRYR SIG OM PÅVEN???? ÄR NI DUMA ELLER??? STÄNG TRÅDEN NÅGON PLZ FÖR f*n!!!!!!!! ERA NÖRDAR!

↗ till inlägget

VEM f*n BRYR SIG OM PÅVEN???? ÄR NI DUMA ELLER??? STÄNG TRÅDEN NÅGON PLZ FÖR f*n!!!!!!!! ERA NÖRDAR!

Vad försöker du att få ut med detta inlägg??

Att jag inte bryr mig om någon j*vla påve... jag tycker det är menigs löst attgöra såna här trådar. Vad är dt för kul med att snacka om påven?????????? SÄG DET DU!

↗ till inlägget

Att jag inte bryr mig om någon j*vla påve... jag tycker det är menigs löst attgöra såna här trådar. Vad är dt för kul med att snacka om påven?????????? SÄG DET DU!

Anmäl det i så fall.

spamma inte ner det vackra debattforum som vi seriösa användare försöker att skapa.

3 Jun 2005
Trådstartare #67
↗ till inlägget

men skriv inte i den här tråden då, och låt oss som bryr sig om påven få göra det ifred och slippa dina små inpass :angry:

↗ till inlägget

Om du inte tycker om påven eller har något vetigt att säga så ska du inte skriva något alls!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in