💬
Logga in
Fuska.se

Link To The Past

13 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

har nån klarat link to the past? :huh:

Nivå 0 · Nykomling

Jag tror att jag har klarat det (Om det är spelet man reser igenom då och nu tid så har jag klarat det.) :)

One_Life jag ser att du spelar tibia.. vilken lvl är du i?

10 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

om nån har klarat spelet. Kan den berätta hur man kommer in i 6:e templet i dark world (Jag har klarat allt innan och temprat mitt svärd,fått alla element och mycket mer, osynlighets manteln och det drar halva magin och öppnat alla stora kistor)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

du flyger i light world med flöjten till öknen lyft stennarna du e i dark world.

7 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

ja, jag har klarat det, menar du vatten templet, jag vet inte vilket du menar!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

One_Life jag ser att du spelar tibia.. vilken lvl är du i?

Vad är Tibia för spel?

Ja jag har klarat A link to the past flera gånger om

oki jag skrev det dära för länge sen och vill inte gå offtopic så strunta i det

8 Jun 2005
Nivå 7 · Fuskare

Jag klarade ut det första veckan, med 100% och 100% av Four Swords, för lätt spel!

Nivå 2 · Novis

Mm jag tycker också att det är ett lätt spel men det är kul endå

men jag har typ fastnat men gå inte offtopic genom att försöka hjälpa.. jag får göra en ny tråd nån gång

Nivå 3 · Lärling

hej josef, om du går till den mörka värden så går du dit du bodde, där e nu en afär, där inne köper du en skitstor bomb, den följer efyter dej (bomben). så går du till pyramiden för där finns det stora sprickor i väggen , där spränger du bomben och där inne finns det en fe som du slänger ner pilbågen till!

och vad händer då?

Nivå 3 · Lärling

jo ifal man klarat alla tempel så får man silverpilen, den behövs mot den alra sista bossen, coolt va?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in