Den heter Harry Potter och halvblodsprinsen på svenska och namnet på boken syftar antgligen på Voldemort, för han är ju typ en sån där smutskalle (en sån filur som antingen har en mamma e.l pappa e.l båda som inte kan trolla, alltså mugglare. :visslar:
Vad Kommer Nr 6 Harry Potter Heta?
Den släpps nån gång i november/december.
Hoppas ingen huvudperson dör ! Jag läste om kapitlet där sirious dig 3 ggr :P
Den kommer heta Harry Potter and the half blood prince :) nu vet du det
Om det finns ngn som inte vill veta överhuvudtaget någonting om den nya boken, läs då inte detta:
"Halfblood Prince" kan betyda två saker. Det kan antingen betyda "Halvblodsprinsen" eller "Halvblodens prins". JKR har sagt att det inte syftar på Harry eller Voldemort. Det skall visst också dö ngn av de "viktigare" personerna.
Boken kom ut på engelska för nån dag sen...
Jag läste ut boken igår. Haha.
f*n jag måste läsa dom. har läst typ 100 sidor av ettan sen ba, palla.
jag läste ut den för en vecka sen. Den var jävligt bra men tråkigt att någon dör säger inte vem. Det sägs ta 2 år tills nästa släpps men den släpps på svenska till jul ungefär
↗ till inläggetOm det finns ngn som inte vill veta överhuvudtaget någonting om den nya boken, läs då inte detta:
"Halfblood Prince" kan betyda två saker. Det kan antingen betyda "Halvblodsprinsen" eller "Halvblodens prins". JKR har sagt att det inte syftar på Harry eller Voldemort. Det skall visst också dö ngn av de "viktigare" personerna.
Eller så kan det betyda att någon är halvblod och att personens förälder hette Prince i efternamn ;)
↗ till inläggetDär har du fel salzalada det kommer i november eller december nån gång vid det
det kommer 7st. och da dor han el sa fortsatter de skriva om honom nar han ar vuxen. sa 7 el flera.
Shit!Har prinsen dåligt med blod? :blink:
Han borde söka en doktor!
Umm, FisharMario, har du ens läst Harry Potter?
Själv läste jag ut boken idag. Synd bara att jag hade råkat läsa Spoilers =P
jag kan en grym spolier :( smyläste min kompis och fick reda på en grej...
↗ till inläggetjag kan en grym spolier :( smyläste min kompis och fick reda på en grej...
f*n VILKEN SPOILER JAG HOSTADE UR MIG!
Om någon skriver en spoiler så får den personen en varning, så vida ni inte SPOILERVARNAR innan ni skriver, TACK!
↗ till inläggetUmm, FisharMario, har du ens läst Harry Potter?
Själv läste jag ut boken idag. Synd bara att jag hade råkat läsa Spoilers =P
Nej,jag läser inte Harry Potter. :P
Jag skriver iallafall inte spoilers. Vet hur tråkigt det är =/
Vad är en "spoiler" ??
Spoiler är engelska och betyder förstöra för någon annan. Kan ingen bättre förklaring men om du tänker läsa en bok och jag berättar vad som händer i slutet i boken så blir det ju inte roligt att läsa den. Det är Spoiler.
Diggar i alla fall boken och väntar spänt på fortsättningen. Eftersom 7:an är den sista och slutfinalen av serien om Harry Potter så kommer nog kanske något speciellt att hända? Precis som i 6:an.