alby145 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 DET står Pleas locate your halflife directory with hl.exe in.it och jag lagg en bild i mina bilder men de e en hel tom rutta de står de fanns inga bilder i denna mapen VF : :( :( behöver hjälp jag vet de va en bra guide men de står Pleas locate your halflife directory with hl.exe in.it :( :o ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Bra guide =D Men jag kommer inte använda programet för jag har ett annat. PS: För er som undrar vilket program jag har så är det paint.net. Bra guide =D Men jag kommer inte använda programet för jag har ett annat. PS: För er som undrar vilket program jag har så är det paint.net. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Allså detta är såå konstigt ? Liksom nu när ja har öppnat de så kommer det fram en ruta som inte går att stänga ner och kag försöker hitta bilden ja ska ha men de kommer inte upp den bild jag vill ha va f*n ?!!! HJÄLP :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) EDIT : iställe för att de kommer upp "WAD creation succesful!" så kommer de "An error occured!A pldecal.wad has NOT been created!" nån som vet vad som är fel? :S Ja gjorde bilden med paint,man kan väl göra de? Redigerat 21 Februari 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slide Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Vart är det man ska skriva in det där D:/Valve/Steam länken? SNÄLLA SVARA!! Mycket bra guide annars... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Härlig guide, den kom till använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 (redigerat) EDIT. Var lite trött så såg inte att det stog 2005. Csexpertz kan du hålla käften eller? Alla gör misstag du behöver inte dampa sönder bara därför. Redigerat 9 Juni 2009 av RySs3N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) §1 Redigerat 9 Juni 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Är ni höga eller? Både på fuska.nu och på fuska.se är guiden skapad år 2005 av woicer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martin laesker Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 bässta guiden taaaack bror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxin97 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 HLC nerladdningen funkar inte för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg