↗ till inläggetjag hade mitt 007 maraton igår, tyvärr sommnade jag, mitt under filmen (åskbollen) mamma hittade mej på soffan imorse, med bond temat dundrande hur högtalarna :P
inte så jätte mycket.... men en j*vla nackspärr :P
↗ till inläggetjag hade mitt 007 maraton igår, tyvärr sommnade jag, mitt under filmen (åskbollen) mamma hittade mej på soffan imorse, med bond temat dundrande hur högtalarna :P
inte så jätte mycket.... men en j*vla nackspärr :P
Där ser man.
Att lana sönder 4 nätter är kanske inte jättebra.
ny cykel? ute och cyklar mycket och sådär eller?
Mellan: Musik intresse äger, jag skulle vilja kunna spela gittar :P så j*vla cooooolt!
iallafall, nej jag spelar inte för mycket. spelar nästan aldrig nu för tiden.
Får jag ett spel jag gillar så kanske jag spelar det i 2-3 veckor sen tröttnar jag.
Jag chattar och ser på TV mer.
Enligt morsan spelar jag för mycket....
6 timmar om dagen är väl okej?
oj.. spelar själv 2 tim, om man räknar med internet tiden
↗ till inläggetEnligt morsan spelar jag för mycket....
6 timmar om dagen är väl okej?
Det är det säkert.
I genomsnitt blir det nog väldigt lite för mig, men man kan ju ta sig en helg och spela exakt hela tiden.
spela en helg... klarar inte mer än 2 timmar. hur gör ni :P
Spelar högst 4 timmar sen är det dags för huvudvärkstabletter :P
↗ till inlägget6 till 7 timmar csJa vissa säger att vi spelar för mycket tv spel och att det är onyttigt men nu har forskare kommit fram till att det är bra att spela tv spel för det får man bättre reflekser.
Vad tycker ni om det ???
Hur orkar du det?
↗ till inlägget6-7 timmar? :huh: .....Ja vissa säger att vi spelar för mycket tv spel och att det är onyttigt men nu har forskare kommit fram till att det är bra att spela tv spel för det får man bättre reflekser.
Vad tycker ni om det ???
Själv spelar jag typ 3-5 timmar i veckan
Har ni pojkar aldrig hört talas om koffein? Köp lite koffeintabletter så orkar ni spela 24h i sträck :)
Jag spelar max 2 timmar om dagen och om jag skulle typ spela 7 timmar samma dag så skulle det kännas som om jag slösat bort typ hela dagen.
Jag spela ca 6-8 timar om dagen. Om jag inte har något nyt spel, då blir det mycket, mycket mer. :lol:
Asså ni som spelar 6-8 timmar om dagen är väl beroende?
Inte nödvändigtvis.. Det kanske inte har något bättre för sig. Och, det är inget fel med att spela tv spel.. Eller hur?
Nä, det är det inte.
Men 6-8 timmar.....
klarar jag långt på ett spel kan det bli 6-9 timmar har jag ett nytt spel ungefär 10-12
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in