💬
Logga in
Fuska.se

Tycker Du Skolan Är Kul ?

34 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Själv så tyker jag att skolan är ganska tråkig.

Det ända som jag tycker är bra i skolan är att träffa kompisar, och 1 eller 2 ämnen :P

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Tråkig!!!

10 May 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Helt meningslös... slöseri på tid...

Nivå 11 · Veteranfuskare

helt okej

har inget vettigare för mig om dagarna, typ, kan väl alltid vara bra att kunna nåt iallafall

Nivå 0 · Nykomling

Det är väl tråkit fast man får lära sig nåt.

Simpons varför slöseri på tid. Är det slöseri på att du har fått dig lära räkna och skriva här i fuska.se ???

11 May 2005
Nivå 4 · Lärling

Skolan Suger..Det är sk**t tråkit!

Men man måste ju gå så..

Nivå 4 · Lärling

Konstigt va många som tycker de är tråkigt, jag tycker de är helt okej. Tänk om ni inte gick i skolan. Skulle kanske aldrig träffat eran bästa kompis?

Nivå 5 · Fuskare

Det är helt ok.

Konstigt att så många är så barnsliga som tycker att skolan är tråkig. Man måste lära sig grunderna om man vill komma nånstans här i livet.

Nivå 5 · Fuskare

Iofs så skulle ni ju inte kunna läsa om ni inte gick i skolan, och då skulle ni inte kunna vara på fuska.se... ;)

Skolan är skoj, är bra på alla ämnen och alla ämnen är skoj!

Favoriter är matte och naturvetenskap! :student:

Helt ok för mig.Men ni skulle ta't up ett "Ibland" svars alternativ tycker jag.

Men det var ju värst vad många tyckte det var tråkigt! :blink: Jag älskar fredagar! :P Det är den dan vi får sovmorgon!Och det är också den kortaste dan!Vi börjar 9.00 och slutar 14.20!På onsdagar e det kul men det är den längsta dagen(08.20-14.40).

Nivå 6 · Fuskare

Den är väl ok...

Fast idag var den inte ok, eftersom vi var tvungna att (på Engelskan) sjunga "Break my Stride" -.-'

12 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

skolan är helt okej tycker jag (fast när jag har mer än tre fel på ett prov blir jag besviken :( )

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Den är väl ok...

Fast idag var den inte ok, eftersom vi var tvungna att (på Engelskan) sjunga "Break my Stride" -.-'

Vems idé var det då? Din gammal lärare eller? :P
Nivå 6 · Fuskare

Mjo skolan e ju helt ok. Visst ibland kan de va rätt trist..Men om man vill komma nånstans här i livet får man väll ta o anstränga sig lite antar jag.

Sen e de ju alltid kul o hänga lite me polare ju.

↗ till inlägget

Men det var ju värst vad många tyckte det var tråkigt! :blink: Jag älskar fredagar! :P Det är den dan vi får sovmorgon!Och det är också den kortaste dan!Vi börjar 9.00 och slutar 14.20!På onsdagar e det kul men det är den längsta dagen(08.20-14.40).

Om vi nu ska skryta om fredagar så kan jag säga att jag går 8.00 - 10.55 då ;)

13 May 2005
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

!!!

I vilken klass går du då i?

Nivå 4 · Lärling

skolan är inte kul men det beror ju på vilken skola man går i.

Vår skola är inte helt ok p.g.a dåliga lärare osv.

men inte är skolan tråkig heller, eller förstås i och försig är ju skolan tråkig men det finns ju också positiva saker t.ex. träffa kompisarna lr. ha nånting att göra på dagarna men iallafall röstade jag "nej" för jag tycker ändå inte skolan är särskilt rolig

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Mjo skolan e ju helt ok. Visst ibland kan de va rätt trist..Men om man vill komma nånstans här i livet får man väll ta o anstränga sig lite antar jag.

Sen e de ju alltid kul o hänga lite me polare ju.

känner jag antika Urghul rätt så menar han tjejerna i de där svaret -__-

14 May 2005
Nivå 6 · Fuskare

Kan väll hända att ja menar de... :/

Nivå 2 · Novis

Helt OK :cool:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in