💬
Logga in
Fuska.se

Min Skärm

6 svar · startad

Trådstartare #1

Jag gjorde ett liknande inlägg förrut så stäng inte detta snälla, hittade inte det andra.

Jo, nu förstår ni, jag har kommit på att det är min Skärm som piper om jag spelar spel, jag spelade Counter-Strike idag och det börja pipa, sen stängde jag av bildskärmen och satte på, då pipte det inte längre, sen fick man göra så när deet började pipa, vad kan det vara för fel? jag har en "SyncMaster 793DF" "03" :bah:

Plz hjälp här :cry:

Fort :huh:

Senast ändrad:

14 May 2005

Om du har några papper till skärmen så kan du ju alltid läse i dom. Det kanske står att det börjar pipa pga något... JAG VET INTE

Det kan nog inte komma från skärmen utan från datan.

Trådstartare #4

Näh, stängde av skärmen när det PEP sen så slutade pipet närjag satte på :S

↗ till inlägget

Näh, stängde av skärmen när det PEP sen så slutade pipet närjag satte på :S

Kanske är grafikkortet vet du. Det jobbar väl inte lika hårt när man stänger av skärmen. Försök höra varifrån ljudet verkligen kommer nästa gång.

Om det är från skärmen kan det vara så att skärmen sjunger på sista visan ( ^^ )

Hur gammal är skärmen och hur länge står den på om dagarna ungefär?

Senast ändrad:

De hände min kompis också. Pipet var verkligen örondödande. :P

15 May 2005
Trådstartare #7

Kanske är grafikkortet vet du. Det jobbar väl inte lika hårt när man stänger av skärmen. Försök höra varifrån ljudet verkligen kommer nästa gång.

Om det är från skärmen kan det vara så att skärmen sjunger på sista visan ( ^^ )

Hur gammal är skärmen och hur länge står den på om dagarna ungefär?

Jo det är nog från Grafikkortet BLIR helt galen snart + helt döööööv, vad är FELET, oh skärmen är nyyy

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in