Har 20+.
*16 spel till Ps2.
*Omkr. 12 spel till Ps1.
*5 spel till GBC.
*10 spel till PC.
Sammanlagt är det 30 spel. :P
De flesta använder jag inte ens, särskilt dem till Ps1. :P
Har 20+.
*16 spel till Ps2.
*Omkr. 12 spel till Ps1.
*5 spel till GBC.
*10 spel till PC.
Sammanlagt är det 30 spel. :P
De flesta använder jag inte ens, särskilt dem till Ps1. :P
Oj..
Röstade fel..
Har typ 30 st. spel till PS1..
Sen har jag 10 spel til SNES...
4 spel till GC...
Och 3 spel till Gameboy...
Sammanlagt har jag omkring 50 spel...
Jag kan inte räkna mina spel för tillfället eftersom jag har mina ps2 spel hos pappa och mina ps1 spel hos mamma. Hur som helst är de över 20.
En fråga bara. Räknas småspel och roms? Har man en gammal nes- eller snes-emulator kan man ju ha över 1000 spel/roms :P
Öhh.. Säkert över 100 st.. :S Har hur mkt skit som helst liggande överallt.
15 spel till GC
2 Till X.box
9 Till Nintendo 64
9 spel till GBA
10 Till PC
Alltså 45 plus att jag har SNES vet inte hur många spel jag har där mint 2 iaf
så 47
Edit: Räknade spelen det var fler
↗ till inläggetGör en loppis.. :P :DÖhh.. Säkert över 100 st.. :S Har hur mkt skit som helst liggande överallt.
Om du inte behöver allt alltså..
Slår vad om att ingen på fuska har mer än 100 spel...
Hehe...
↗ till inläggetDet beror på om roms räknas med eller inte.Slår vad om att ingen på fuska har mer än 100 spel...
Hehe...
↗ till inläggetNehe, ska jag räkna upp allt jag har då..Slår vad om att ingen på fuska har mer än 100 spel...
Hehe...
20 pc spel. Ungefär.
50 GB spel
20 Gba spel
20~ Ps2, GC och Xb spel..
Det blir väl ungefär lite över 100 va? ;P
epaaj: Sluta snacka om roms, det är olagligt.
*Blir mycket paff och säger "Moderatorer räknas inte!" :P *
Jag har:
typ 115 GBA-GB spel
15 GC-spel
2 SNES spel
3 Xbox spel
9 N64 spel
Alltså ca 144 spel anledningen at tjag har så många är att jag hare ett spel med 104 spel på :P
Jag förstår du gör spelen till backup på en kasset med flashminne med typ 2 gb va ???
10- här:
Äger nu:
Edit: Inte riktigt vän med
KrymSy: Eller så har han helt enkelt köpt en fullproppad kasett från thailand med 104 spel på ;-)..
Har typ 10 000 roms.. Men NesseN kan inte säga att det är olagligt för han kan inte veta om jag har haft dom längre än 24 timmar. ;) Har desutom ett antal PC, MD och PSX-spel.
Att man bara får ha dem i 24 timmar är skitsnack.. Man får inte ha dem alls. Om du inte äger spelet du har rom till förstås.
EDIT: ~
Köpte du alla spelen till din GB när du var mindre, eller, NesseN? :P
↗ till inläggetJag förstår du gör spelen till backup på en kasset med flashminne med typ 2 gb va ???
Jag köpte mitt i Turkiet förra året,
↗ till inläggetJa, det gjorde jag :P... Har hur många som helst..Köpte du alla spelen till din GB när du var mindre, eller, NesseN? :P
↗ till inläggetHaha..Samma med mig, fast till Ps1.. :PKöpte du alla spelen till din GB när du var mindre, eller, NesseN? :P
Har omkr. 20-30 st. som jag inte ens använder och jag får typ bara omkr. 10-20 kr per spel hos Tradition eller liknande butik.. :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in