💬
Logga in
Fuska.se

Mario Party 6

51 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

Bowser spelen man kasta pil, blåste ballong och hämta frukt ägde allt annat. var det 4an eller 5an de var på?

Nivå 10 · Veteranfuskare

hhee... Ja, nu minns jag det.. Det var dem skojiga det var på 4:an...=)

31 May 2005
Nivå 7 · Fuskare

Särskild hämta frukt, jag älskar bowser sätt att se på frukten, lite så här småsur :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Särskild hämta frukt, jag älskar bowser sätt att se på frukten, lite så här småsur :P

Jo, speciellt när man inte kommer ihåg mer frukt som man ska ge... Då sitter man helt nervöst och kollar...

Riktigt sega omgångar gillar jag....

1 Jun 2005
Nivå 7 · Fuskare

jag hade asmycket tur förr jag hade ingen aning och jag chansa rätt 2 gånger irad... :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag hade asmycket tur förr jag hade ingen aning och jag chansa rätt 2 gånger irad... :P

Okej, då var det väl en lång omgång antar jag... För det står ju innan vilka frukter man ska hämta...
Nivå 7 · Fuskare

ja, det var det, men det går ju fort som bara den senare när han visar

Nivå 10 · Veteranfuskare

Så långt kommer jag inte.... För då har nån av dem jag mött redan klantat till det..

2 Jun 2005
Nivå 7 · Fuskare

Jag spelade med gubbar som var på hard, fast de åkte dit tillslut :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jo, exakt.... Nån måste ju alltid åka dit... Fast vilken är den som kan lämna sista frukten... Player 1,2,3 eller 4?

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

ingen aning, har inte kommit så långt men jag tror player 4

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Okej.. Stämmer ganska bra.... För det är igämt player 1 som kan åka dit... Det har jag märkt på t ex Strawberry shortfuse... på Mario Party 6...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in