Bowser spelen man kasta pil, blåste ballong och hämta frukt ägde allt annat. var det 4an eller 5an de var på?
Mario Party 6
hhee... Ja, nu minns jag det.. Det var dem skojiga det var på 4:an...=)
Särskild hämta frukt, jag älskar bowser sätt att se på frukten, lite så här småsur :P
↗ till inläggetJo, speciellt när man inte kommer ihåg mer frukt som man ska ge... Då sitter man helt nervöst och kollar...Särskild hämta frukt, jag älskar bowser sätt att se på frukten, lite så här småsur :P
Riktigt sega omgångar gillar jag....
jag hade asmycket tur förr jag hade ingen aning och jag chansa rätt 2 gånger irad... :P
↗ till inläggetOkej, då var det väl en lång omgång antar jag... För det står ju innan vilka frukter man ska hämta...jag hade asmycket tur förr jag hade ingen aning och jag chansa rätt 2 gånger irad... :P
ja, det var det, men det går ju fort som bara den senare när han visar
Så långt kommer jag inte.... För då har nån av dem jag mött redan klantat till det..
Jag spelade med gubbar som var på hard, fast de åkte dit tillslut :P
Jo, exakt.... Nån måste ju alltid åka dit... Fast vilken är den som kan lämna sista frukten... Player 1,2,3 eller 4?
ingen aning, har inte kommit så långt men jag tror player 4
Okej.. Stämmer ganska bra.... För det är igämt player 1 som kan åka dit... Det har jag märkt på t ex Strawberry shortfuse... på Mario Party 6...