Jah tycker att solo mode borde vara mer som ni 5:an lr nått annat av dom tidigare spelen...1,2,3,4,5..har roligare solomode..tycker jah.
Mario Party 6
↗ till inläggetMen vore det bättre utan? Svar: Nej :P
Nej det vore inte kul utan
↗ till inläggetNja, på 4:an skulle man ju bara samla presenter och så... På 5:an skulle man rädda drömmar(lol)... Det borde vara lite mer varierat---Jah tycker att solo mode borde vara mer som ni 5:an lr nått annat av dom tidigare spelen...1,2,3,4,5..har roligare solomode..tycker jah.
Ja d håller jah med om..
Men jah menar själva spelet då..
*Spela en vanlig partrunda där du ska vinna..
*Spela mot tre stycken minibowsers och vinn mini-games... o.s.v.
Det nya solo mode e lite...litet.. :P
↗ till inläggetJo, det är det... Men inget har ju varit stort heller...Fast jag tror Mario Party 4 hade längst Story Mode... Det tar iaf längst tid..Ja d håller jah med om..
Men jah menar själva spelet då..
*Spela en vanlig partrunda där du ska vinna..
*Spela mot tre stycken minibowsers och vinn mini-games... o.s.v.
Det nya solo mode e lite...litet.. :P
Japp det harru rätt i !! :)
Vilket tycker ni har varit det roligaste mini-spelet på Mario Party 4,5 och 6...?
på 4an den när man går på is och man ska akta sig för snöbollarna som snögubbarna kastar 5an när man ska gå till höger och det finns pingviner som stoppar din väg 6an aldrig spelat
Jah vet inte riktigt finns så många...ska tänka lite :P :D
På 4:an tycker jag det där med en massa snögubber som kastar snöbollar som man ska akta sig för... Och det där minispelet när man skulle åka skidor.. På¨5:an tycker jag Pushy Penguins och Popstar Piranha... På 6:an tycker jag Leap Lifters, Snow Brawl och Boonanza...
Jah veet faktist inte...finns många roliga...Men leaf lifters och och snow brawl e kul:) bl.a
Oki doki.... Oj, glömde nästan.... En sak var iaf bättre i Mario Party 6.... Det var Bowser´s Mini Games... Tyckte dem var skapligt mycket roligare än dem gamla..
på 4an var dom inte så roliga asså bowsers mini-games
Okej... Minns ej dem Mini Games... Vad tycker ni om DK mini game då?
Jag har inte kört några i 6an, men i 5an var de jätteroliga så jag antar att de är det i 6an med...
↗ till inläggetNja, i 5:an var de inte så hemskt toliga.. Bara den där Banana Peel då man klättrade i lianer och tog bananer...Jag har inte kört några i 6an, men i 5an var de jätteroliga så jag antar att de är det i 6an med...
MM, men de var rätt roliga, hur många finns i 6an?
Det finns tyvärr bara 3 där med=)
äsh, hur många bowser då? de är också roliga
Det finns bara 3 Bowser/DK minigame till varje Mario Party... Bowser´s är skojigast dock..