Vilka rare miniGames har ni..Jag har basket, när man springer i den där laborinten och block star..lr vad den heter. :)
Mario Party 6
Jag har öppnat dem 3 rare mini-games jag med. Tror ej det finns fler.... Vilket är ditt rekord i grottlöpningen? Den heter ***** alley nånting...
Jo det finns 1 till..
Vene kan kolla vilken tid har du?!
(kör mest basket)
Okej. Jag har bara tagit dem man kan få i Solo Modo..... Har du använt micken i solo mode nån gång? Om du menar labyrinten så var det 8 sekunder kvar när jag klarade det...Fick Level 9.... fast det finns 16 level...Mitt rekord i Alley är 28 vinster på rad... Klantade till det rejält...
Hah okej :) Aa jag brukar använda micken i solo mode..
jah körde lite igår men man får bara dom man redan har :angry:
jag har alla aven bowsers, Man köper den på star bank :D
Okej... Jag har köpt varenda liten sak i Star Bank.-...Varenda liten sida av boken...
↗ till inläggetjag har alla aven bowsers, Man köper den på star bank :D
Vad gör man på det sista rare mini gamet då? :)
↗ till inläggetVad heter det sista Rare-mini game....? Jag har nämligen köpt rubbet....Säkert runt 2000 stjärnor.. Iaf 1700....jag har alla aven bowsers, Man köper den på star bank :D
jag har inte ens spelet, det verkar väldigt kul måste bara skaffa det :P
Ja, det är riktigt kul också...
Paper Mario: Vet du hur man vinner när man är 3 på Verbal Assault? Den som är ensam vinner ju igämt...
Nä d isste jah inte :)
Okej...:P
Men det borde va att man ska skjua mycket på den som är ensam... Har varit med om nåt liknande i Mario Party 5..... Men det var bara en gissning...
Haha, min bror skaffade det igår, har börjat spela nu :P
↗ till inläggetOkej.. Föredrar du "solo mode" eller "party mode"?Haha, min bror skaffade det igår, har börjat spela nu :P
Jag gillar allt med Mario Party i huvudtaget vad det än är! Alla spelen har varit otroligt grymma! Längtar till Mario Party Advance.
Jah tycker party mode e roligare än solo mode..såklart :D
↗ till inläggetJa, det är nog en självklarhet--- I Solomode får man ju inte göra så mycket...Jah tycker party mode e roligare än solo mode..såklart :D
Men vore det bättre utan? Svar: Nej :P
↗ till inläggetMenar du om det vore bättre utan solo mode?Men vore det bättre utan? Svar: Nej :P