💬
Logga in
Fuska.se

Namneffekter

14 svar · startad

Trådstartare #1

Jag tycker att fuska borde införskaffa en "garderob" när man kan lagra sina olika namneffekter. Så om man har exempelvis röd skugga och köper kursivt så ska man kunna andvända röd skugga igen! Då tar man ut den ifrån garderoben och "hänger" in den andra...

På så sätt kan man variera sin namneffekt! Vad tycker ni?

mm, perfa förslag. men man kan ha typ att det kostar 50fm om man vill byta eller nåt.

18 May 2005

Skulle vara väldigt bra, för man inte måste köpa en ny namneffekt!!

Ganska störande, faktiskt, med tanke på vad de kostar.. -_-

haha nico inte 50 isf, typ 500 -.-

Ta bort effekt kostar ju 50 fm ju. det var så jag tänkte.

Ja, det är sant men om man vill köpa en ny, en annan effekt, eller bara byta till en annan färg då måste man köpa en ny effekt, och det kostar mkt!!

mm, fast jag tänkte ju att man har en garderob fast det kan kosta lite att byta om oxå.

19 May 2005

Men om det kostar att ändra "garderoben" då är det ju onödigt att ha det över huvud taget..

50 fm är väl inget mot som idag; först 50 fm och sedan en ny effekt.

Trådstartare #10

vill veta vad admin tycker!

och moddsen oxå.

↗ till inlägget

Jag tycker att fuska borde införskaffa en "garderob" när man kan lagra sina olika namneffekter. Så om man har exempelvis röd skugga och köper kursivt så ska man kunna andvända röd skugga igen! Då tar man ut den ifrån garderoben och "hänger" in den andra...

På så sätt kan man variera sin namneffekt! Vad tycker ni?

Om det går att fixa kanske det skulle kunna fungera.

Men då bör en avgift på låt säga 250fm/byte tas ut.

Personligen bryr jag mig inte så mycket om det här så jag har svårt att komma med ett bra svar.

Det är upp till Crona att bestämma. :P

Alltid trevligt med förslag dock. ;)

20 May 2005
Bossen Admin

Funktionen är intressant men är inte att vänta inom närmaste tiden då det är en relativt stor funktion och bygga samtidigt som jag har väldigt lite tid pga. andra projekt/skola. Samtidigt vill jag inte lägga in allt för mycket funktioner i forumet då de kan sega ner forumet.

Trådstartare #14

Tack för att du svarade admin! Förstår att det kan bli svårt med tiden. Hoppas dock att det någon gång kommer att genomföras.

21 May 2005

Ja hoppas det, det var ju ett riktig bra förslag

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in