Hoppa till innehåll

Vad Blir Jordens Undergång?


Shark
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 349
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Naturkatastrof?Forskare vet nu & att det e 100% säkra att det inte kan komma nåt sånt.Själv tror jag att en komet eller aliens utplånar oss.Vissa forskare säger att solen kommer växa & slucka upp Merkurius om ca 50 galaxår(ca 190 miljader år tror jag)Men då är vi nog utdöda för länge sen....

 

Ja det är rätt.Men jag tror på samma gång att dom vill bara undersöka oss.Dom vill kanske bara lära känna oss,men vi svimmar ju så fort vi får se en.Så det kanske inte e så lätt för dom att lära känna oss.Men det skulle också varit kul om en gubbe får se en alien & bjuda på kaffe. :)

Då e det ju lite humoristiskt men samtidigt väldigt snällt.Föressten behöver ju inte alla Aliens vara snälla.Det kan ju liksom komma såna Aliens från "Alien vs Predator".Och dom snälla kanske ser ut som såna gröna män.Men det är ju självklart att det kan vara tvärtom,men det kan jag inte föreställa mig.Jag säger inte att dom e dumma.Kanske reta oss då & då.Men då retas vi tillbaka.Men sen kan man ju alltid säga förlåt.Och aropå det.Snackar dom engelska eller vadå?Eller någon blandning av finska och japanska?

 

Kanske en blandning av danska & kroatiska?Kanske tyska & isländska?Kanske gryopiska & italienska?Kanske teckenspråk?Då e det ju språket som e problemet med att komunisera... :(

 

Jaja.Aliens behöver inte vara dumma sådär bara,men tebax till ämnet nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:P  ni är död när jorden går under  :P .... om 200000 år då kommer solen komma så när jorden så hela jorden smällter som smör  :gitarr:  bää :bah:

 

 

 

Hur kan du veta det? Det kanske kommer en stor onsynlig komet imorgon som förintar hela jorden men det är väl helt omöjligt.Man vet alldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaja men ändå, man vet aldrig.Tänk om Usa,Ryssland eller något håller på att göra en ny slags bomb(värre än atombomb) och så råkar saker och ting fel så sprängs hela jorden.Skönt sätt att dö på.Men det händer säkert inte hoppas jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...