Vad tror ni det blir?
Naturkatastrofer som jordbävningar o tornados, eller sjukdomar som HIV/AIDS, SARS??
Vad tror ni?
Vad tror ni det blir?
Naturkatastrofer som jordbävningar o tornados, eller sjukdomar som HIV/AIDS, SARS??
Vad tror ni?
solen....
Kanske den där meteoren som är på väg hitåt :/
Den kan ju missa, men man vet ju aldrig :(
flera tusen meteorer är nära jorden varje dag..... än har ingen träffat
jag är mest rädd för att vi alla blir uppätna av muterade jättesnigler från Uranus vars laserögon smälter järn!
troligt <_<
shit, sry för dubbelinlägg, min dator laggar
Mellanmjölks fruktade fis! :o
skulle det vara kul eller?
hoppas ialla fall att meteoren missar det hoppas jag verkligen jag e rädd att den ska träfa
när ska den träffa då?
ähh solen skulle ju slockna snart typ om 5 miljarder år eller nåt sånt seriöst alltså
↗ till inläggetJa, precis.... "det är jordens undergång" Då finns det inge liv kvar...ähh solen skulle ju slockna snart typ om 5 miljarder år eller nåt sånt seriöst alltså
↗ till inläggethoppas ialla fall att meteoren missar det hoppas jag verkligen jag e rädd att den ska träfa
du behöver nog inte vara rädd du har varit död i några miljarder år och ruttnat bort men alla är väll rädd för nånting
Haleys komet kommer dock om ca 50 år....
↗ till inläggetHaleys komet kommer dock om ca 50 år....
okey men då är väll inte _0017_ död ännu
Ingenting. We are ultimate survivors.
Seriöst alla. Skriv något troligt istället för att skriva att massor av galna attack bävrar kommer och tar över jorden.
Något land kommer att reta upp Ryssland eller som det i hemlighet kallas "nya soviet" de kommer att bli förbannade och spränga jorden i luften med det nya supervapnet "planet buster"
jag tror att vi kommer utplåna varandra.... (kanske inte under min livs tid)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in