Jah har boo och baby bowser---Men dom andra 2??!
Mario Golf
De är petey Piranha och Metal mario. Jag tror man ska klara alla extra spel, som chippa osv
För Shadow Mario så ska du klara hela Ring Attack... För Petey Piranha ska du klara alla Sidegames, dock inte birdie challenge....
Hur många olika ring-mode banor finns det??? Det är väl typ 6 olika till varje cup, men är det alla 6 cuperna också???
Okej tackar tackar.. :)
↗ till inläggetDet finns 6 banor till varje cup... Tycker dock att Peach Castle grounds är svårast...Hur många olika ring-mode banor finns det??? Det är väl typ 6 olika till varje cup, men är det alla 6 cuperna också???
↗ till inläggetHur många olika ring-mode banor finns det??? Det är väl typ 6 olika till varje cup, men är det alla 6 cuperna också???
Jag vet att det finns 6 banor till varje cup. Men är även Bowser badland cupen (eller vad den heter) med?? D.V.S. Är det banor till varje cup???
↗ till inläggetJo, som jag sa... Det finns 6 banor till varje cup..alltså till Bowser Badland´s med..Hur många olika ring-mode banor finns det??? Det är väl typ 6 olika till varje cup, men är det alla 6 cuperna också???
Oj kanske läste lite klantigt :P
Det är väl 6 cuper va...
↗ till inläggetJo, det är 6 cuper... Men sen så finns det en slags bana som heter Kongo Canopy. Det är bara korthål på den. Så jag vet ej om jag ska ta den som en cup...Oj kanske läste lite klantigt :P
Det är väl 6 cuper va...
mm, jo jag vet att den finns. men det är väl inte ring-banor på den :huh:
↗ till inläggetNej, vart i sånna fall skulle ringarna vara?mm, jo jag vet att den finns. men det är väl inte ring-banor på den :huh:
ne, inte vet jag... bara undra...
ok, tack då vet jag...
Nån som har kört att skjuta på dem där pengarsedlarna? Det verkar lite wrongt...
har bowser jr en sån grej som han har på super mario sunshine för munnen alltså den blåa :cool:
↗ till inläggetDen blåa är ju Shadow Mario....Han är ju enskild karaktär i MGTT-.... Bowser Jr har däremot nåt runt munnen...har bowser jr en sån grej som han har på super mario sunshine för munnen alltså den blåa :cool:
har han inte en sån blå grej runt munnen :(
↗ till inläggetNja, den är vit och det är ritade som Bowser´s tänder på den---har han inte en sån blå grej runt munnen :(
ok e den runt magen på han som på mkdd ???????
hhmm... Har nog för mig att den är runt munnen, så att den döljer tänderna. Han vill ju se hård ut...