ok :cool: men e den typ röd mun med typ huggtänder då har han som på mkdd fast då har han den på magen
Mario Golf
↗ till inläggetSvårt att säga... Det ser mer ut som lila ritat som tänder..ok :cool: men e den typ röd mun med typ huggtänder då har han som på mkdd fast då har han den på magen
I vilket fall förstörde den en hel del, mycket ful sak.
↗ till inläggetNja,,, Han vill mest visa sin personlighet.. Men varför tycker du så?I vilket fall förstörde den en hel del, mycket ful sak.
För att det inte är snyggt med nåt framför hans ansikte, Nintendo kunde gjort det snyggare
↗ till inläggetJo, i och för sig... Du har nog rätt delvis... Fast jag har ingen aning om när den saken började komma till.. Vet du vilket spel det var så först?För att det inte är snyggt med nåt framför hans ansikte, Nintendo kunde gjort det snyggare
i super mario sunshine hade han en blå när han tar ner den så blir han bowser jr igen och på mario kart duoble dash har han en vit med tänder på
men i mario kart sitter den på magen inte ansiktet
↗ till inläggetDet gör den i stort sett på Mario Golf: Toadstool Tour också,,, Bara att när man kört klart ett hål så visas han med den runt munnen istället..men i mario kart sitter den på magen inte ansiktet
jaha, det är ända gubben jag inte har... putta är svårt... :(
hehe.-...Nu är jag kanske lite dum... Men när jag går in och kollar på mina rekord har jag en birdie på 77 meter putt,,,, Det är inte kort det..
Puttar är min specialitet....Är alltid nära på dem långa puttarna---
Utslaget är min favvo, super toppspin med överskruv :P
Nja, dem där sakerna är ganska värdelösa... Sånt tycker jag mer räknas som styling..Utslagen är inge viktiga alls.. Bara slagen mot Greenen...
Utan ett bra utslag... vad återstår då?
Jovisst, men man är ju inte så dum och lägger sig bakom ett träd eller skjuter i vattnet... Bara att skjuta den på Fairway...
ibland kan det vara svårt beroende på vind och vatten :P
↗ till inläggetDet är vinden som är viktigast.... fast man kollar ju sånt innan man skjuter..ibland kan det vara svårt beroende på vind och vatten :P
jo, motvind och regn är inte det bästa. fast att putta i regn är inte heller kul
↗ till inläggetDå måste man alltid ta i så mycket mer... Då blir man lite osäker... Lite värre med regn och uppförsbacke vid putt...+ att hålet ligger snett till i förhållande till gubben man kör med...jo, motvind och regn är inte det bästa. fast att putta i regn är inte heller kul
du får det att låta väldigt svårt... men jag har typ gjort allt man kan göra på spelet