Tjeena alla! jag börjar ha lite brist på strategi spel nån som vet nått bra som är värt att börja spela?....har lirat lite aoe2, cossack's empire earth 2 warcraft 3 ,mm.
Tacksam för svar!
Tjeena alla! jag börjar ha lite brist på strategi spel nån som vet nått bra som är värt att börja spela?....har lirat lite aoe2, cossack's empire earth 2 warcraft 3 ,mm.
Tacksam för svar!
slaget om midgård?
↗ till inläggetJoo det ska ja testa..slaget om midgård?
Det är väldigt bra....
Testa Act Of war.. Tror att det är ute nu... Om inte så kommer det snart...
Det är spel som liknar Red Alert väldigt mycket, bara att det är mer verkliga vapen och bättre grafik.
↗ till inläggetOkj låter bra ska pröva det :PTesta Act Of war.. Tror att det är ute nu... Om inte så kommer det snart...
Det är spel som liknar Red Alert väldigt mycket, bara att det är mer verkliga vapen och bättre grafik.
Det fins ju också Age Of Mytology, det är också¨väldigt kul...
Du har ju redan spelat en av de bästa "cossacks" :D
Men om du letar efter några intressanta strategi spel så testa det lilla okända spelet "kohan ahrimans Gift"
Annars Civilization 2... 3 suger
Du har spelat mitt favvo strategi, wc3! Det är gammalt, men ändå mitt favvo
okej börjar ha nu Tack för alla svar !
Skaffa AoE 3 när det kommer ut. Det ska ju komma snart
↗ till inläggetTänkte också skaffa det när det kommer ut.Skaffa AoE 3 när det kommer ut. Det ska ju komma snart
Läs mer här: http://www.ageofempires3.com
Rome total war är helt ok sedan så gillar jag AoM och AoM titans :cool: :medieval:
Warhammer spelet vad det nu hette.
↗ till inläggetWarhammer 40K - Dawn of War menar du nog.Warhammer spelet vad det nu hette.
Går att läsa om det eller köpa det här "http://www.webhallen.com/prod.php?id=30102"
Age of empires 3 värkar vara bra köp det när det kommer ut för det kommer ju ut snart.
börja köra aoe 2 igen det äger för f*n :):):)
Röstar på Slaget om midgård :P har du de bästa inställningarna är spelet super.
Slaget om midgård tycker jag.
köp rome total war :medieval:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in