Hur många tänker köpa det nya Zelda spelet?Jag vill veta om det kommer att finas kvar.Förlåt om ni tyker att det är en dum fråga.
Hur Många
Hehehehe den var min fråga :D .... jag kommer att köpa spelet det 100000000000000000000000000000000000000000000% att jag kommer att göra det !!!!! :gitarr:
Jag ska köpa det!
Jag ska nog köpa det men jag väntar nog lite
↗ till inläggetDet tar nog bara en vecka tills spelet blir players choice!Jag ska nog köpa det men jag väntar nog lite
Då väntar jag en vecka
Spelet kanske blir players choice efter tre dagar
Inga mer!!! :blink: :blink:
Jag ska köpa det!
Jag ska köpa det direkt på premiären
Så jag hinner få ett tidigt
Första dagen ska jag ut och köpa spelet .
Jag ska var först på hela fuska.se som köper spelet :)
Första dagen ska jag ut och köpa spelet .Jag ska var först på hela fuska.se som köper spelet
hahahah jag kommer ha det före er jag ska få det en typ vecka ininan det kommer till sverige
Link93, förhandsboka så riskerar du inte att få sitta utan det för länge. Och till alla andra, tror ni att dom sänker priset efter tre dagar för att det är players choice? 600 till 300 ungefär brukar sänkningen vara, knappast att det blir så. Dom vill ju tjäna på det hela och ha folk att betala fullpris. Det tar nog ett tag innan det blir player´s choice det tror jag iallafall!
↗ till inläggetLink93, förhandsboka så riskerar du inte att få sitta utan det för länge. Och till alla andra, tror ni att dom sänker priset efter tre dagar för att det är players choice? 600 till 300 ungefär brukar sänkningen vara, knappast att det blir så. Dom vill ju tjäna på det hela och ha folk att betala fullpris. Det tar nog ett tag innan det blir player´s choice det tror jag iallafall!
Det tror ja med ;)
Vilka ska köpa på releasen?
Vilka vill att det ska finnas ett Zelda sub-forum til GC ?för när det nya zelda-spelet kommer så kommer nästan alla Gc-f*n på fuska.se ha det. då skulle det ju vara bra med ett sånt forum.
Jag tror att jag inte får det för mamma. :( :(
Jag ska lätt köpa spelet på samma dag det kommer. Och
dom borde fixa ett sub-forum till Zelda spelen till GC
även innan Zelda: Twilight princess kommer ut.
Kolla på Den här hemsidan Hemsida
Va är det med den sidan? :huh:
↗ till inläggetVet inte... Men man kan köpa saker där! :cool: :cool:Va är det med den sidan? :huh: