jag vill inte ens ha players choise... så fult omslag...
Hur Många
Fult omslag...? Det är nog första gången jag hör det som ett argument mot ett spel!
Själv ska jag absolut ha det, men förhandsboka orkar jag inte. :P
men jag giller verkligen inte den gråa designen, snyggare med vanlig
Spela roll hur framsidan ser ut... Det är ju tv-skärmen man tittar på, inte fodralet
Jag vet inte hur det blir för mig om jag ska köpa spelet så fort som möjligt eller önska mig i julklapp?
JAG SKA SÅÅÅ KLART KÖPA DET DET ÄR ETT :cool: t spel :rambo: :medieval:
Jag vet inte om jag ska köpa det jag blev ingen riktig gamer förän förra året så jag har inte hunnit följa Zelda serien!
Menar ni The legend of Zelda: twilight princess? :medieval: jag kommer i allafall köpa det det är typ det bästa spelet till gamecube som släpps. :cool:
MVH/ Splintey123
JUPP JAG SKA KÖPA DET
kanske ska jag förhandsboka... jag vet inte Känns inte som om jag har bråttom att få den
JAG har i alla fall hört att spelet kommer 28 nov
↗ till inläggetLätt att man ska köpa det!Hur många tänker köpa det nya Zelda spelet?Jag vill veta om det kommer att finas kvar.Förlåt om ni tyker att det är en dum fråga.
det kommer bli det grymmaste spel som gjorts, undrar när man kan förhandsboka det
Nu om du har pengar tills des.
jaså, vart då? var på game där gick det inte...
Jag ska köpat direk det är en sak som är säkert,
men jag tänker inte förhandsboka för det kostar ju en hundralapp mer ju. :(
Men en sak är säker jag kommer äga sönder det som alla andra Zelda-spel. :D
tryck här så står det att twilight princess kommer ut i november
O.B.S ni måste ta nintendo gamecube sen kommande spel
man kan förhands boka här också
På spelbutiken.se är releasedatumet : 2005-11-28
Är det nått lov då?
nee tror inte det men om man har tur kanske man har studie dag
hoppas verkligen att jag kan köpa det på första dan kan jag inte det frågar jag väl hela släkten *lol*
↗ till inläggetDu kan ju förhandsboka det. ;) Det borde jag ha gjort nu..hoppas verkligen att jag kan köpa det på första dan kan jag inte det frågar jag väl hela släkten *lol*
nej det e så himla drygt och det är dyrare